حبیبیان:پاروی قایقم شکست و در مسابقات قهرمانی آسیا حذف شدم

ملی پوش روئینگ قایقرانی گفت:پاروی قایقم پس از رد کردن 500 متر اول رقابتهای آسیایی شکست و نتوانستم کاری انجام دهم به همین خاطر از دور مسابقات حذف شدم.

عاقل حبیبیان در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: مسابقات خوبی بود و از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار بودم اما بدشانسی آوردم و پارو پس از 500 متر اول در دستم شکست به همین خاطر از رقابت ها جا ماندم و دیگر نتوانستم کاری انجام دهم .

وی افزود:اگر مسافتی که طی کرد بودم پیش از 500متر نخست رقابت ها به حساب می آمد در قانون رقابتها اجازه اعتراض داشتم اما چون 500 متر را رد کرده بودم نتوانستم کاری انجام دهم .

حبیبیان در ادامه تاکید کرد: هم اکنون یک ماه در منزل استراحت داریم تا اردوهای جدید آغاز شود البته اگر فدراسیون تصمیم درستی به منظور پیشرفت تیم پسران بگیرد امکان پیشرفت داریم زیرا ما در رقابت های قهرمانی آسیا همان تایم های گذشته را می زدیم در صورتی که پس از این همه تمرین باید تایم ها تغییر پیدا کند .

ملی پوش روئینگ قایقرانی در ادامه بیان کرد: رقیب عراقی آسیایی من برای بهتر شدن تایمش در مسابقات یک دوره اردو در فرانسه سپس یک دوره تمرینی در آمریکا و پس از آن در اسپانیا داشت و طی این مدت در مسابقات سهمیه المپیک،المپیک 2016 ریو و مسابقات قهرمانی زیر 23 سال و مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد ،این رقابتها موجب شد وی تجربه بیشتری برای حضور در رقابتهای جدید داشته باشد  اما فدراسیون  قایقرانی کشور برای ارتقا در روئینگ مردان رسیدگی کافی را ندارد. اگر رسیدگی لازم صورت گیرد در مسابقات جارکارتا به نتایج خوبی دست می یابیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار