معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ضرورت توجه به تربیت سیاسی دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در کارگاه توجیهی دست‌اندر کاران و عوامل اجرایی پروژه مهر که در ساختمان شهید رجایی برگزار  شد، اظهار داشت: ما وظیفه داریم از دست‌آوردهای دولت تدبیر و امید دفاع کرده و هیچ ترسی از کسانی که می خواهند به آموزش و پروش برچسب سیاسی بزنند نداریم و در مورد آن ها رسیدگی می‌کنیم.

وی در خصوص پروژه مهر بیان کرد: باید گزارشی در این خصوص تهیه شده  که تمام بخش‌های آموزش و پرورش به دبیرخانه ستاد و معاونت مربوطه برسند تا نواقص آن‌ها رفع شود.

کفاش اظهار کرد: جهت گیری آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان، تربیت سیاسی و اجتماعی برای  فرهنگیان و مشارکت و فعال است و کشاندن مسائل شبه سیاسی به سمت دانش‌آموزان و مدارس باید با شناخت صورت بگیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش در بسیاری از روستا‌ها به عنوان بخش حاکمیتی محسوب شده و ما به عنوان نمایندگان دولت از عملکرد دولت در این 6 ماه پایانی به درستی دفاع می‌کنیم و در قبال تلاش آن در طول این سه سال عکس‌العمل نشان می‌دهیم.

وی یادآور شد: باید در روز بازگشایی مدارس ، پرچم ایران که نشان دهنده هویت کشور است برافراشته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار