نماز عید قربان در مسجد حضرت امیرالمومنین شادگان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شرفی امام جمعه شادگان با اشاره به فرارسیدن عید سعید قربان گفت: مسجد حضرت امیرالمومنین رأس ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه جاری همزمان با سراسر کشور میزبان نمازگزاران عید سعید قربان خواهد بود.

حجت  الاسلام سید مجید شرفی  افزود: عید سعید قربان نشان از تسلیم شدن در مقابل اراده خداوند است و در این روز نباید از نیازمندان و فقرا غافل شد. بر اساس روایات، قربانی باید به سه قسمت تقسیم شود به طوری که بخشی از آن برای همسایگان، بخشی برای فقرا و بخشی دیگر برای خانواده صرف شود.

وی گفت: در این ایام کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز آماده جمع آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان است.

امام جمعه شادگان ضمن گرامیداشت روز عرفه و عید سعید قربان افزود: روز عرفه روز دعا و نیایش مسلمین است و هیچ روزی به اندازه روز عرفه انسان را از آتش جهنم دور نمی‌کند؛ این روز، روز بخشش مسلمانان است.

حجت الاسلام شرفی گفت: عید قربان به‌عنوان یکی از اعیاد بزرگ امت اسلامی است که در روایات اسلامی از ائمه معصومین(ع) ضمن تأکید بر فضیلت روز عید قربان، به قربانی کردن نیز توصیه شده است.

وی ، با دعوت از مردم شادگان برای شرکت در مراسم پرفیض دعای عرفه افزود: این آئین معنوی نیز روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه راس ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در مسجد حضرت امیرالمومنین برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.