۹ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی بهبهان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عبدی مدیر کمیته امداد امام خمینی  بهبهان با بیان اینکه یکی از اصلی ترین نیازها و مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی، تأمین مسکن است، گفت: رویکرد امداد در حوزه تامین مسکن مددجویان توجه به خانواده‌های نیازمندی است که از محرومیت بیشتری برخوردارهستند.

عبدالوهاب عبدی  با بیان اینکه مسکن به عنوان یکی از عوامل توانمندسازی مددجویان مورد توجه کمیته امداد است، افزود: طی توافقنامه ای  که با هدف رسیدگی و احداث مسکن مناسب در مناطق محروم، بین کمیته امداد و سپاه پاسداران منعقد شده، تعداد ۶۱۵ واحد مسکونی در مناطق محروم و روستایی خوزستان احداث می شود که در حال حاضر تعداد ۹ واحد مسکونی در شهرستان بهبهان برای ساخت مدنظر قرار گرفته و تاکنون سه باب از این منازل مسکونی به مددجویان تحت حمایت فاقد مسکن تحویل و سه باب دیگر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی گفت: طی همکاری با شورا و دهیاری ها، هشت قطعه زمین در روستای کیکاوس از روستاهای حومه بهبهان برای مددجویان فاقد مسکن تهیه شده که امیداریم با حمایت خیران و مسئولان تمامی این هشت قطعه زمین تکمیل و راه اندازی شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی بهبهان افزود: طی ۶ ماهه نخست سال ‌جاری بیش ‌از ۱۲ مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن، دو مورد خرید مسکن و ۱۰ مورد در زمینه بهسازی و مقاوم سازی منازل روستایی انجام شده است.

عبدی با بیان اینکه واحدهای مسکونی احداثی با نظارت فنی و کمک های این نهاد احداث می شود، گفت: سال گذشته در بخش احداث، تعمیر، تکمیل، بازسازی، بهسازی و مقاوم سازی و پرداخت اقساط معوقه هزینه ای بیش از چهار میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال برای ۲۹۷ خانوار مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.