بیش از ۱۲ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد شادگان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛علیزاده  مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان گفت: به فرمان حضرت امام و با درایت و مدیریت ایشان، در ۱۴ اسفندماه ۵۷ و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که به فکر مستضعفین و محرومین بودند دستور به راه اندازی کمیته امداد دادند.

جلیل علیزاده افزود: در ابتدای تشکیل این نهاد، بحث تحت پوشش قرار دادن افراد ۶۰ ساله که توانایی انجام کار را ندارند بود و بعد با گسترش فعالیت های کمیته امداد در راستای کمک به زنان سرپرست خانوار که به نوعی دچار مشکل هستند تحت پوشش قرار گرفتند.

وی گفت: امروزه کمیته امداد در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اشتغال فعالیت دارد و یکی از مهمترین زمینه های فعالیت کمیته امداد در بحث اشتغال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان به فرهنگ دینی و اهمیت دستگیری از نیازمندان در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: کمیته امداد قطعه ای از قطعات منظومه نظام جمهوری اسلامی است که ریشه در تفکرات دینی و اسلامی دارد.به گفته وی، کاری که کمیته امداد در این نظام انجام می دهد، در صدر اسلام توسط ائمه معصومین(ع) انجام می شد و امروز به جهت گستردگی نظام جمهوری اسلامی این رسالت توسط کمیته امداد اجرا می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان افزود: پنج هزار و ۳۰۰ خانوار در قالب ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.