شیراز؛

حکومت آل سعود کارگزاران اسرائیل و آمریکا هستند

حکومت آل‌ سعود جز آدم کشی و جنایت چیز دیگری نمی ‌فهمد و امروز زمان آن رسیده بزرگان جهان اسلام به پا خیزند و تکلیف حرمین را مشخص کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت ‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز گفت: جنایت آل سعود آن قدر عمیق و گسترده شده که جای هیچ گونه تامل و درنگی را برای انسان های آزاده و آگاه نگذاشته است.
وی افزود: جنایات آل سعود در یمن، سوریه، عراق، بحرین و حتی گفتگو در جمع منافقین ورشکسته که تنها یک جنازه سیاسی از آن ها باقی ماند، موجود است و به طور حتم هیچ امیدی به آل سعود وجود ندارد.
آیت الله ایمانی تاکید کرد: متاسفانه برخی به دنبال گفتگو و دست دراز کردن به سمت آل سعود هستند در حالی که این ها کارگزاران آمریکا، اسرائیل جنایت پیشگانی هستند که هیچ امیدی به اصلاح در آن ها وجود ندارد.
وی با بیان اینکه 7 هزار حجاج مسلمان در زیر آفتاب داغ عربستان می میرند و آل سعود یک معذرت خواهی از هیچ کشور مسلمان انجام نمی دهد بیان کرد: با این حال چگونه برخی به فکر دست دادن با آن ها هستند.
ایمانی ادامه داد: حکومت آل‌ سعود جز آدم کشی و جنایت چیز دیگری نمی‌فهمد و امروز دیگر زمان آن رسیده بزرگان جهان اسلام به پا خیزند و تکلیف حرمین را مشخص کنند چنانکه حقوق شهدای منا و تشکیل کمیته حقیقت‌ یاب باید پیگیری شده و در مجامع بین‌ المللی این مسئله بیان شود.
خطیب نماز جمعه شیراز با اشاره به سالروز وفات آیت‌ الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران اظهار داشت: این عالم مبارز و مجاهد نستوه بارها و بارها به زندان و تبعید گرفتار شد و هیچ‌ گاه از راه خود دست برنداشت و در سال‌ های مبارزه کنار امام (ره) بود.
نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: آیت‌الله طالقانی از مبارزه در راه آگاهی و مقابله با شبهات مارکسیستی و الحادی غافل نشد و جوانان را در تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه یاری می‌کرد و آن قدر در راه هدایت جوانان سرمایه ‌گذاری کرد که برخی منافقان باور کرده بودند او از آن ها است اما آنگاه که اصرار آنان بر راه غلط خود را دید از منافقان برائت و بیزاری جست.
آیت‌الله ایمانی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه بیان کرد: عرفه روز دعا و نیایش است و با این که روزه در آن مستحب است اما اگر کسی به سبب روزه خسته شده از دعا باز بماند ترک روزه و خواندن دعا سفارش شده که این اهمیت دعا و نیایش را می‌ رساند که راه ساخت و ساز انسان است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز تصریح کرد: عید قربان امسال با سالگرد شهادت حجاج بیت‌ الله الحرام همراه است که این مهاجران الی الله در مسیر دعا به سبب تعمد یا عدم رسیدگی آل‌ سعود به شهادت رسیدند و ظهور قضیه در عمدی بودن ماجرا است که مسیر خیابان در یک طرف را بستند و مردم را هدایت کردند به سمتی بروند که در گرمای 50 درجه تراکم جمعیت مردم را از پا درآورد که اجازه رسیدگی به مجروحان و امدادجویان ندادند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار