پنج هزار فعال صنعتی امسال در استان فارس آموزش های فنی و حرفه‌ای مربوط به کسب و کار خود را فرا می گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی فارس گفت: این آموزش ‌ها در حوزه‌ های مهارتی، کارآفرینی، بازار، بهره ‌وری و تکنولوژی به صنایع کوچک ارائه می‌شود و در این زمینه شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس در کشور پیشتاز است.
شاهپور قنبری افزود: آموزش به 100 هزار نفر از فعالان صنایع کوچک در سطح کشور یکی از برنامه ‌های محوری امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی ایران تعیین شده که در این زمینه سهم فارس ارائه آموزش به بیش از 5 هزار نفر است.
وی ادامه داد: آموزش ها در فارس از ابتدای امسال آغاز شده و طول دوره به نیاز کار آموز بستگی دارد.
قنبری بیان کرد: آموزش این افراد در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه آموزش‌ های فنی و حرفه ‌ای به واحد های صنعتی مستقر در شهرک‌ های صنعتی مرکز ارتقای مهارت فنی‌ و حرفه‌ ای در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: تفاهم‌ نامه خدمات آموزشی بین سازمان آموزش فنی و حرفه ‌ای کشور و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی برای استفاده از ظرفیت‌ های موجود در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ ای در زمینه ارائه آموزش‌ های مهارتی به صنایع منعقد شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی فارس تصریح کرد: این تفاهم‌ نامه جهش مناسبی در ارتقای آموزش ‌ها به واحد های صنعتی ایجاد می‌کند و ما در سطح استانی به زودی تفاهم‌ نامه ‌ای با اداره‌کل فنی و حرفه‌ ای فارس منعقد می کنیم.   
انتهای پیام/ر
برچسب ها: آموزش ، پنج ، هزار ، فعال ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار