کارگردان نمایش «گمشده در یانکر» از اولین اجرای نمایشنامه خارجی خود و محاسن آن می‌گوید.

سارا دارا فروش کارگردان نمایش «گمشده در یانکر» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود بیان کرد: این نمایش داستان دو پسر نوجوانی است که ناگریز به زندگی کردن با پدربزرگ خود بوده و اتفاقاتی در این راستا پیش می‌آید.
 
وی درباره انگیزه خود از انتخاب این نمایش عنوان کرد: در واقع به خاطر ارتباطات از هم گسیخته‌ای که بین خانواده‌ها وجود دارد، این متن را انتخاب کرده‌ام تا بتوانم به بخشی از مشکلات این گروه بپردازم تا با دیدن آن خانواده‌ها پی به ایرادهای خود ببرند.
 
وی با بیان اینکه این اولین متن خارجی برای اجرای نمایشم است، بیان کرد: متن‌های خارجی قوی‌تر هستند و می‌خواهم اجرای آنها را تجربه کنم؛ نمایش‌نامه‌خوانی این اثر را هم با استقبال خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. به همین منظور علاقه‌ام بیشتر شد تا آن را به اجرای عموم ببرم.

وی در خصوص وفادار بودن به متن عنوان کرد: نسبت به متن وفادارانه پیش رفته‌ایم اما در بعضی از قسمت‌ها همانند دیگر کارگردان‌ها از پرگویی کم کرده‌ایم تا اجرای بهتری از نمایشنامه داشته باشیم.

داروفروش درباره شیوه اجرایی اثر خود گفت: تمام سعی گروه اجرای رئالیستی از این اثر بوده تا برای مخاطب نمایش باور پذیرتر بشود و بتواند به راحتی با مضمون و نوع بازی ها ارتباط برقرار کند.
 
گفتنی است؛ نمایش «گمشده در یانکر» در تماشاخانه استاد فنی زاده از ۲۱ شهریور به مدت ۱۰ شب روی صحنه می رود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار