رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه 607 فقره ازدواج به ثبت رسیده است که نسبت به سال قبل 3 درصد رشد داشته است.

رشد3درصدی ازدواج در شهرستان زرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمودمحمدی با ابراز نگرانی از وضعیت طلاق در زرند گفت: افزایش یک ونیم درصدی طلاق در پنج ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت از فاصله گرفتن خانواده ها از زندگی علوی و سهل انگاری آحاد جامعه و مسئولین مربوطه دارد.

وی افزود :طی 5ماه گذشته 111فقره طلاق به ثبت رسیده است که در مقایسه با ازدواجهای صورت گرفته از حدود هر 5 ازدواج یک مورد منجر به طلاق گردیده است .

محمدی اقدامات حمایتی برخی ادارات شهرستان از جمله بهزیستی را در حمایت از حقوق زنان و کودکان ارزنده توصیف کرد و گفت : بایستی به خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب نگاه ویژه ای داشت و تمام هم و غم خود را در جهت ایجاد جامعه ای پویا و سالم و عاری از جرم و آسیب به کار گرفت .

وی خاطر نشان ساخت : اگر چه مراکز مشاوره تحت نظارت سازمان بهزیستی در زمینه جلوگیری از طلاق و آسیبهای آن پویا و فعال هستند لیکن جهت کنترل آسیب طلاق نیازمند همگرایی ، همکاری و تعامل تمام دستگاها و مسولین هستیم.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: ازدواج ، کرمان ، طلاق ، زرند ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار