مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد کشور با راهیابی سمنان و گلستان به لیگ دسته دوم بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ راهیابی سمنان و گلستان به لیگ دسته دوماز روز 10 شهریورماه مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد کشور با حضور 15 تیم به میزبانی همدان و میزبانی دانشگاه آزاد این شهر آغاز شد که عصر سه‌شنبه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

بر این اساس اعلام مسؤولان فنی این مسابقات، رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی برگزار شد که در مرحله نخست به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

جدول گروه‌بندی رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد کشور به شرح ذیل بود که به صورت دوره‌ای با هم مبارزه کردند:

گروه یک: همدان، نجف‌آباد اصفهان، گلستان، لرستان

گروه 2: ایلام، علوم و تحقیقات تهران، خراسان جنوبی، کردستان

گروه 3: خراسان شمالی، تهران، فارس، کرمانشاه

گروه 4: سمنان، بوشهر، یزد

در مرحله دوم هشت تیم نجف‌آباد اصفهان، گلستان، خراسان جنوبی، کردستان، تهران، فارس، سمنان و بوشهر به دور بعدی صعود کردند.

در مرحله حذفی تیم‌های نجف‌آباد اصفهان، کردستان، گلستان و سمنان با شکست رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند که در پایان دو تیم گلستان و سمنان ضمن صعود به فینال این رقابت‌ها طبق مقررات مسابقات جواز حضور به لیگ دسته دوم دانشگاه آزاد که در سال آینده برگزار خواهد شد را گرفتند.

در نهایت این رقابت‌ها کاپ قهرمانی به گلستان رسید، سمنانی‌ها عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند، کردستان به جایگاه سومی بسنده کرد و نجف‌آباد اصفهان هم مقامی بهتر از چهارمی به دست نیاورد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.