طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) در روستای قرآنی فارس در دو سال طلبگی در کنار حفظ قرآن با ترجمه، مفاهیم و تفسیر آیات آشنا می‌ شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌ الاسلام علیرضا شاهسونی عضو هیات مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور گفت: در آستانه اعیاد فرخنده غدیرخم و قربان حوزه علمیه شماره دو امام صادق(ع) در محمدآباد، روستای قرآنی فارس افتتاح شد.
حجت ‌الاسلام علیرضا شاهسونی با بیان اینکه حوزه علمیه روستای قرآنی محمدآباد استهبان با 24 طلبه پایه اول فعالیت خود را آغاز کرده است افزود: طلابی که در حوزه علمیه امام صادق (ع) روستای قرآنی محمدآباد استهبان مشغول به تحصیل شده از نقاط مختلف فارس و استان ‌های دیگر از جمله خوزستان، همدان هستند.
مدیر موسسه قرآنی بیت‌ الاحزان حضرت زهرا (س) به فعالیت‌ های شاخص قرآنی در روستای قرآنی محمدآباد که به قرآن آباد ایران مشهور است اشاره کرد و ادامه داد: در این روستا علاوه بر حوزه علمیه مدرسه شبانه‌ روزی حفظ قرآن، 40 نفر از نقاط مختلف کشور به فراگیری حفظ قرآن مشغول هستند.
وی تصریح کرد: علاقمندان می ‌توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌ های موسسه قرآنی بیت‌الاحزان به آدرس اینترنتی http://beytolahzan.ir مراجعه کنند.
روستای قرآنی محمدآباد با حدود هزار و 300 نفر جمعیت، 60 حافظ کل قرآن دارد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار