رقابت های قهرمانی دوومیدانی باشگاه های کشور در بخش مردان با قهرمانی تیم نفت تهران به پایان رسید.

نفت تهران قهرمان شدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله دوم رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش مردان امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب با قهرمانی تیم نفت تهران به پایان رسید و تیم ذوب آهن نایب قهرمان این مسابقات شد و تیم پارس مهر فارس در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین تیم های نیروی زمینی ارتش، مقاومت، عقاب نیروی هوایی ارتش، خلیج فارس بوشهر و ستارگان قومس به ترتیب عنوان های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.

نتایج پایانی مسابقات بدین شرح است:

800متر: امیر مرادی از تیم ذوب آهن اصفهان با ثبت زمان 1دقیقه،50ثانیه و 61 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب مسلم نیادوست و پژمان یارولی در مکان های بعدی قرار گرفتند.

دوی نیمه ماراتن: مهدی شریفی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 1 ساعت ، 12 دقیقه و 48ثانیه اول شد و پس از شریفی به ترتیب ارسلان محمودیان و حسن صالحی امین دوم و سوم شدند.

400متر با مانع: میلاد رمضانی از تیم ذوب آهن با ثبت زمان 52 ثانیه و 15 صدم ثانیه قهرمان شد و پس از وی به ترتیب جواد شوریابی و محمدرضا رحمانی از نیروی زمینی ارتش در رده های دوم و سوم قرار گرفتند به ترتیب مدال های نقره و برنز را برای تیم خود به ارمغان آوردند.

3000هزار متر با مانع: حسین کیهانی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 9دقیقه، 17ثانیه و 98 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب احمدفرود و جلیل ناصری به رتبه های دوم و سوم بسنده کردند.

4*400متر: تیم ذوب آهن متشکل از (امیر مرادی،مهدی رحیمی،بهروز مصطفوی و میلاد رمضانی ) با ثبت زمان3 دقیقه ، 14 ثانیه و 3 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت و پس از این تیم به ترتیب نیروی زمینی ارتش و نفت تهران به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

پرش ارتفاع: کیوان قنبرزاده از تیم نفت تهران با پرشی به میزان 2متر و 18 سانتی متر قهرمان شد و پس از وی محمدرضا وظیفه دوست و آرین زرعکانی از عقاب نیروی هوایی ارتش در رده های بعدی قرار گرفتند.

دهگانه: رضا مرادی از تیم پارس مهر فارس با مجموع امتیاز 5298 اول شد و پس از وی به ترتیب علی محبی و شهاب زندی به جایگاه دوم و سوم قناعت کردند.

200متر: علی خدیور از تیم ذوب آهن با ثبت زمان 21:11 به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافت و پس از خدیور ،مهدی رحیمی و سجاد زارع به رده های دوم و سومی اکتفا کردند.

پرتاب چکش: پژمان قلعه نویی از تیم نفت تهران با پرتابی به میزان 66 متر و 10 سانتی متر به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافت و پس از وی به ترتیب مهدی محمدی و اکبر هلالی دوم و سوم شدند.

10000متر: احمدرضا ابوترابی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 31 دقیقه، 47 ثانیه و 49 صدم ثانیه قهرمان شد و پس از ابوترابی ،حسن عابدی و علی اکبر بذری به رتبه های دوم و سوم قناعت کردند.

پرتاب نیزه: یوسف یوسف وند از تیم مقاومت با پرتابی به میزان 71:50 قهرمان شد و پس از وی به ترتیب آیوب آرخی و امید تاجی از نفت تهران به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

پرش سه گام: وحید صدیق از تیم نفت تهران با پرشی به میزان15:68 به مدال طلا دست یافت و پس از صدیق، میلاد دریساوی و محمد قائد زاده از ذوب آهن در مکان های بعدی جای گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار