پرتابگرنیزه کشورمان گفت: سطح مسابقات مرحله سوم لیگ دو و میدانیبه دلیل اینکه ورزشکاران ملی پوش در این رقابت ها شرکت کرده بودند، رضایت بخش بود.

سحرضیایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات لیگ برتر بانوان اظهارکرد: سطح مسابقات رضایت بخش بود به دلیل اینکه ورزشکاران ملی پوش در این رقابت ها شرکت کرده بودند، همچنین 2 رکورد ملی و باشگاهی در این مسابقات توسط دوومیدانی کاران به ثبت رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند مسابقه اخیری که در مسابقات داخلی شرکت کرده ام رقیب جدی حضور نداشت که بتوانم خودم را به طور جدی آزمایش کنم و به تنهایی مسابقه را برگزار کرده ام.

ضیایی خاطر نشان کرد: فدراسیون ورزشکاران ملی پوش را از لحاظ مالی حمایت نمی کند و وضعیت آنها اسفناک است و من به همین دلیل مجبورم در مسابقات لیگ شرکت کنم تا بتوانم هزینه های زندگی ام را تامین کنم.

پرتابگر نیزه ملی پوش کشورمان در پاسخ به این سوال که چه خواسته هایی از مسئولان فدراسیون دو و میدانی دارد، پاسخ داد: تنها خواسته ام از مسئولان فدراسیون دو و میدانی این است که از ورزشکاران این رشته بیشتر حمایت کنند تا دوندگان بتوانند در میادین بین المللی افتخارات خوبی را نصیب کشورمان کنند.

ضیایی در پاسخ به این سوال که برای آینده چه اهدافی را مد نظر دارد، پاسخ داد: در حال حاضر قصد دارم مسابقات لیگ دو و میدانی را به پایان برسانم، بعد از آن تمرکزم را روی مسابقات مهم آینده بگذارم تا نتایج خوبی برای کشورمان کسب کنم،البته تمام این ها مستلزم یک برنامه ریزی مدون و فراهم کردن امکانات لازم برای موفقیت یک ورزشکار است تا بتواند در میادین آسیایی و جهانی نتایج خوبی را کسب کند.

وی در پایان بیان کرد: از مربى و خانواده ام و فرماندار شهرستان به خاطر حمايت هايشان تشكر و قدردانى مى كنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار