حدادی که این روزها را در آلمان سپری می کند از طریق فضای مجازی به حکم قضایی خود واکنش نشان داد و اعلام کرد که به زودی با بازگشت به تهران، جواب شایعات اخیر را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دارنده مدال نقره المپیک لندن پاسخ حاشیه‌های چند روز اخیر علیه خودش را داد.

احسان حدادی نائب قهرمان المپیک لندن که در المپیک ریو 2016 به عنوان 24 دست پیدا کرد، بعد از پایان مسابقات المپیک ریو به ایران بازنگشت همین امر باعث شد شایعاتی مبنی بر اینکه وی قصد بازگشت به ایران را ندارد، مطرح شود.

از طرفی هم طبق گفته رئیس فدراسیون دوومیدانی، حدادی  برای پیگیری مراحل درمانی به آلمان سفر کرده و قرار است پس از پشت سر گذاشتن مراحل درمان به ایران بازگردد البته به نظر می رسد این موضوع حقیقت داشته باشد اما با این وجود باید منتظر ماند و دید در نهایت حدادی چه سرنوشتی را رقم خواهد زد.

پیش از شروع المپیک حدادی با  حاشیه‌های زیادی در زندگی شخص‌اش دست و پنجه نرم می کرد و شاید همین حاشیه ها مانع از عملکرد مطلوب وی در ریو شده است و حتی بعد از المپیک هم حاشیه‌ها دست از سر این ورزشکار برنداشت و با وی همراه بود حتی در روزهای اخیر نیز پرونده قضایی وی در جریان است.
 
حدادی که این روزها را در آلمان سپری می کند از طریق فضای مجازی به حکم قضایی خود واکنش نشان داد و اعلام کرد که به زودی با بازگشت به تهران، جواب شایعات اخیر را می‌دهد.
 
حدادی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد: «باز هم در غربت این‌ بار برای جراحی، باز هم یک عمل دیگر، باز هم کلی درد و کلی سختی، ولی خوشحالم عمل زانو و خار پاشنه به خوبی انجام شد. دو تا از دردهایی که چند وقته من را عذاب داد و مدال المپیک را از من گرفت و نذاشت خوشحالتون کنم را برای همیشه از بین بردم. و چقدر سخت است خوشحال کردن مردمی که با شادی‌هایت شاد شدند و با شکستت ناراحت. ولی وظیفه خود می‌دانم که سختی درد و بی‌خوابی را تحمل کنم تا باز دلتان را شاد کنم. به امید خدا تا چند روز دیگر برمی‌گردم ایران تا کسانی که اینهمه حواشی و تهمت در نبودم برایم درست کردند به زندگی روزمره‌شون ادامه دهند ولی هر چند افراد…. برایم بهترین ها را آرزو کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار