دونده ملی پوش کشورمان گفت: به دلیل حضور نداشتن رقبای اصلی من در مسابقات لیگ برتر این رقابت ها از سطح کیفی بالایی برخوردار نبود.

 میلاد سیار در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: با توجه حضور نداشتن رقبای اصلی من در این مسابقات سطح کیفی بالایی را شاهد نبودم.

وی درباره مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تصریح کرد: متاسفانه پیست شهر آفتاب انقلاب شرایط خوبی ندارد و این موضوع در عملکرد دو و میدانی کاران تاثیر منفی دارد.

دونده ملی پوش کشورمان درخصوص وضعیت نامناسب ورزشکاران این رشته گفت: به دلیل اینکه فدراسیون ورزشکاران ملی پوش را از لحاظ مالی حمایت نمی کند و وضعیت آنها بغرنج است و من به همین دلیل مجبورم در مسابقات لیگ شرکت کنم تا بتوانم هزینه های زندگی ام را تامین کنم. دو و میدانی کاران وضعیت مالی نامناسبی دارند چرا که آنها از سوی مسئولان حمایت نمی شوند و هزینه شرکت در این مسابقات به آنها داده نمی شود.

سیار در پایان خاطر نشان کرد:  رئیس فدراسیون دو و میدانی ورزشکار بوده است و از مشکلات این قشر آگاه است امیدوارم که با شناخت از مشکلات دو و میدانی بتواند این رشته مدال آور را به روزهای خوب گذشته اش باز گرداند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار