سیار گفت:اختلاف بین فدراسیون و ورزشکاران می تواند اثرات جبران ناپذیری را در آینده برای دو ومیدانی کشورمان در پی داشته باشد.

میلاد سیار در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بیانیه اخیر ورزشکاران دو ومیدانی تصریح کرد: هر چند که انتقادات ورزشکاران دو و میدانی دلسوزانه و برای حمایت بیشتر است اما مسئولان فدراسیون باید به دغدغه های آنان توجه کنند.به نظر من باید هر چه زودتر جلسه ای میان ورزشکاران معترض و اعضا کمیته فنی تشکیل شود تا مشکلات این رشته مدال آور هر چه زودتر تمام شود.چرا که اختلاف بین فدراسیون و ورزشکاران می تواند اثرات جبران ناپذیری را در آینده برای دو ومیدانی کشورمان در پی داشته باشد.

وی درباره وضعیت خودش، اظهار کرد:مدت 7 روز است که در اردوی تیم ملی دو ومیدانی در تهران هستم و زیرنظر فردین محمدزاده به انجام تمرینات می پردازم. هدف من کسب ورود و حضور در رقابت های قهرمانی آسیا است که سال آینده و در کشور هندوستان برگزار می شود.

دونده 110 متر تیم ملی دو و میدانی افزود: از نظر شرایط آمادگی در وضعیت مناسبی به سر می برم و برنامه های تمرینی ام طبق برنامه ریزی که از قبل توسط مربی ام ترتیب داده شده،پیگیری می شود.

سیار در ادامه در خصوص اردو کیش اظهار داشت:در این اردو که برای آماده سازی مسابقات قهرمانی آسیا بود واقعا شرایط خوبی داشتیم و هیچ گونه مشکلی نه از لحاظ اسکان و محل تمرین و نه از نظر تغذیه نداشتیم. این اردو یکی از بهترین اردوهای چند سال اخیر فدراسیون دو ومیدانی برگزار شد و نکته دیگری که آرامش را به اردونشینان داد، پرداخت به موقع حقوق های ورزشکاران حاضر در مرحله دوم اردو کیش بود و از طرفی فدراسیون وعده های امیدوار کننده ای نیز برای پرداخت حقوق ورزشکاران پس از پایان مرحله سوم اردو تیم ملی دو ومیدانی داد که پس از اعلام این مطلب همه اعضا تیم خوشحال شدند.

عضو تیم ملی دو ومیدانی در پاسخ به این سوال که برای کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان چه تمهیداتی اندیشیده اید،گفت: با توجه به اهمیت بالای رقابت های قهرمانی آسیا،من در صدد این هستم که در مسابقات جایزه بزرگ کشور و بازی های کشورهای اسلامی با تمام قدرت به میدان بروم تا بتوانم با رکوردی مناسب خواسته های مسئولان فدراسیون را بر آورده کنم تا به هندوستان اعزام شوم.
 
رکورد دار دو 110 متر با مانع کشورمان با اشاره به اینکه قصد برگزاری اردو در کشور ایتالیا را دارد، گفت: پس از پایان مسابقات داخل سالن کشور و در صورت جذب حامی مالی قرار است اردویی 20 روزه را در کشور ایتالیا برپا کنم تا با آمادگی کامل در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کنم.

وی درباره نتایج ورزشکاران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: متاسفانه چند سالی است که برخی از کشورهایی که ظرفیت های ملی خود را در مقابله با قهرمانان آسیایی ضعیف می بینند، اقدام به جذب دوندگان آفریقایی الاصل می کنند و با حضور این دوندگان سیه چرده کار ما در قهرمانی آسیا سخت خواهد بود و ژاپنی‌ها و چینی‌ها هم دونده‌های سرعتی خیلی خوبی دارند.اما امیدوارم ورزشکاران دو ومیدانی بتوانند در این آوردگاه بزرگ ورزشی نتایج قابل قبولی را برای کشورمان کسب کنند.

سیار در پایان در مورد پیش بینی اش از آینده دو ومیدانی خاطر نشان کرد: باید بگویم در این بازه زمانی تنها جذب حامیان مالی و تزریق پول است که می تواند دو ومیدانی را از وضعیت نه چندان مناسب فعلی نجات دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار