معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بیان کرد: بعلت گستردگی ارتباط آموزش و پرورش با آحاد جامعه، دامنه اثر اقدامات این نهاد در فریضه امر به معروف و نهی از منکر گسترده می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قاسمی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است وامر به معروف ترویج نیکی است و منکر نظام اجتماعی را از بین می برد.

وی با بیان اینکه کارسازی و مسیرسازی جهت اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر وظیفه این ستاد است؛ ادامه داد: معضلات امروز جامعه بشری بدلیل فاصله گرفتن از این فریضه الهی می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان در اجرای طرح های مرتبط با فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیشقدم است و بسیاری از فعالیتهای صورت گرفته در مجموعه آموزش و پرورش به نوعی با این فریضه مرتبط است.

لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص نهادینه کردن این فریضه الهی و برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در سالجاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.