مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه ی ما احیا و گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدحامد ساجدی نژاد در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است ، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر که یکی از ارکان اساسی اسلام و ضامن برپاداشتن همه ی فرایض اسلامی است، باید در جامعه ی ما احیا شود و هر فردی از آحاد جامعه باید خود را در گسترش نیکی ، برچیده شدن زشتی و فساد، مسئول احساس کند.

ساجدی نژاد با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم قرار گرفته‌ایم، به طوری که این ماه مهم‌ترین پیام و آموزه‌ای را که برای اقشار مختلف مردم به ویژه مسلمانان مناطق مختلف جهان دارد لزوم توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: قیام امام حسین (ع) با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر بود بنابراین باید برای عمل به این آموزه الهی در جامعه اسلامی به صورت جدی گام برداشت تا رضایت ذات اقدس الهی نیز جلب شود.

وی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر از 12 مهر تا 18مهر ماه سال جاری با شعار امر به معروف و نهی از منکر ، همه مسئولیم اظهارکرد: سازمان جهاد کشاورزی تاکنون در بحث ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اقدامات شایسته ای را انجام داده اما نیاز است که سطح این اقدامات گسترش یابد.

لازم به ذکر است که اعضای حاضر در این جلسه موضوعاتی را در جهت برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم عزاداری حسینی که در سازمان برگزار می شود و همچنین ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در محیط اداری، را مطرح و بر اجرایی شدن آنها تاکید کردند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.