سومین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان شوط با حضور معاون فرماندار اعضای کمیسیون برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عبدالهی معاون فرماندار شهرستان شوط در ابتدای جلسه بابیان اینکه دولت با مشارکت مردم خواهد توانست در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز موفق شود، ادامه داد: برای مقابله با این معضل در جامعه فقط مبارزه کافی نیست، بلکه باید از ظرفیت رسانه‌ها اعم از دیداری، شنیداری و نوشتاری، تشکل‌های مردم‌نهاد و علما در افزایش آگاهی و مشارکت آحاد جامعه نهایت بهره را برد.

عبدالهی شناسایی سرچشمه‌های اصلی و عوامل توزیع اجناس قاچاق را از مهم‌ترین اهداف دستگاه‌های متولی این حوزه عنوان کرد و افزود: تا زمانی که منشأ اصلی قاچاق از بین نرود، تلاش‌های صورت گرفته و بازرسی‌ها به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی در خاتمه جلسه اظهار داشت: آشنایی مردم با کالاهای قاچاق، نقش بسیار مهمی در کاهش قاچاق کالا دارد و به همین منظور یکی از برنامه‌های این کمیسیون، فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

در ادامه جلسه هریک از اعضا گزارشی از عملکرد خود را ارائه نمودند و در پایان مقرر گردید اجرای مستمر گشت های پیشگیری از عرضه و فروش کالای دخانی قاچاق و فراورده های نفتی و .... برنامه ریزی و در سطح شهرستان اجرا گردد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.