ارومیه؛

اولویت رسانه، تعالی برنامه سازی و ارتقاء برنامه های مخاطب محور

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: رشد و تعالی برنامه سازی و ارتقا تولید برنامه های مخاطب محور از مهمترین اهداف سلسله نشست های رشد و تعالی مراکز استان هاست.

علی دارابی در بدو ورود به ارومیه و در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: از فردا به مدت دو روز نخستین نشست رشد و تعالی مراکز استان های صدا و سیما در ارومیه برگزار می شود و در آن علاوه بر رئیس رسانه ملی و معاونان سیما و فضای مجازی، مدیران مراکز استان ها و معاونین صدا و سیمای استان ها نیز حضور دارند.

وی افزود: در کنار برنامه ریزی های راهبردی در حوزه صدا و سیمای استان ها، بهره برداری از چند طرح رسانه ای همزمان با سفر رئیس رسانه ملی به آذربایجان غربی نیز آغاز خواهد شد.

افتتاح صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما در مرکز آذربایجان غربی، بهره برداری از فرستنده های پرقدرت رادیویی و تلویزیونی و برگزاری نشست تخصصی و کارشناسی اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و مسئولان استان از برنامه های این همایش دو روزه است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما همچنین از آغاز مجدد جشنواره تولیدات مراکز استان ها پس از چند سال وقفه در آذر امسال خبر داد و گفت: استان خوزستان از 30 آذر میزبان نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها بعنوان یکی از قدیمی ترین جشنواره های کشور است.

دارابی خاطر نشان کرد در این جشنواره فرصت مناسبی برای رقابت سازنده میان برنامه سازان و تهیه کنندگان صدا و سیمای مراکز استان ها به شمار می رود و مدیران بخش های مختلف صدا و سیما در استان ها می توانند تولیدات مراکز خود را از زاویه ای دیگر واکاوی کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.