معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل در ۵ ماهه نخست امسال ۲۸ درصد بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صفر توحیدی در جلسه بررسی روند فعالیت مراکز نیکوکاری اردبیل اظهار داشت: مردم استان اردبیل در 5 ماهه نخست امسال 28 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند که در این زمینه نقش بی‌بدیل مساجد در افزایش همبستگی اجتماعی برای رفع مشکلات نیازمندان اهمیت بسیار دارد.

وی افزود: مراکز نیکوکاری با هدف حذف بروکراسی اداری و تسهیل در روند رسیدگی به امور فقرا دایر شده‌اند تا کمک‌های مردمی به این مراکز به صورت سریع‌تری در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه امسال خیران و نیکوکاران بیش از 14 میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری مساعدت کرده‌اند، تصریح کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال 94، مردم خیر افزون بر 11 میلیارد ریال به این مراکز کمک کرده بودند.

توحیدی با بیان اینکه افزایش کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری بیانگر ارتباط تنگاتنگ و تعامل مثبت خیران با این مراکز است، افزود: ایجاد مراکز نیکوکاری سبب افزایش مشارکت اقشار مختلف در دستگیری از نیازمندان شده است که امیدواریم با حمایت‌های مضاعف مردم خیر بتوانیم تمامی مشکلات مددجویان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.