معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در استان اردبیل قرار است سرشماری نفوس و مسکن به ۳ روش اینترنتی، حضوری و تلفنی اجرا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریبرز دهقان در جلسه توجیهی مسئولان اجرایی و عوامل برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در شهرستان خلخال اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در استان اردبیل قرار است سرشماری نفوس و مسکن به 3 روش اینترنتی، حضوری و تلفنی اجرا شود.

وی گفت: با اولویت‌های انتخابی نخستین مرحله سرشماری از 3 شهریور ماه تا 24 مهر شروع خواهد شد و مرحله دوم نیز از 25 مهر تا 25 آبان ماه ادامه خواهد داشت که بایستی هموطنان در سطح استان همکاری لازم را برای پر کردن فرم‌های اینترنتی و همکاری با ماموران سرشماری داشته باشند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل افزود: مردم و مسئولان باید اهتمام ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف داشته باشند تا بتوانیم سرشماری دقیقی داشته باشیم و با آمار دقیق‌تر عملیات مربوطه را انجام دهیم و در این راستا به همکاری مردم برای کمک به ماموران سرشماری نیاز داریم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، سرشماری ، نفوس ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.