رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات عمرانی سالجاری شهرستان بویراحمد نسبت به سال قبل 47 درصد افزایش داشته است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسن نوروزی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال قبل 480 میلیارد ریال بود که این میزان در سالجاری به 710 میلیارد ریال رسید.

وی گفت: این مبلغ از سه محل استانی، 2 درصد نفت و ماده 180 (توازن منطقه ای) تامین و جذب می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: 710 میلیارد ریال اعتبار عمرانی سالجاری شهرستان بویراحمد مصوب بوده و میزان تخصیص و جذب آن در آینده مشخص می شود.

نوروزی بیان کرد: افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمد نتیجه تلاش، رایزنی و پیگیری مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و هر سه نماینده مردم این استان در مجلس شورای اسلامی است.

فرماندار بویراحمد نیز گفت: جمعیت یکی از شاخص های مهم توزیع اعتبار در کهگیلویه و بویر احمد است و حدود 40 درصد جمعیت 700 هزار نفری استان ساکن شهرستان بویراحمد هستند اما اعتبارات عمرانی محدود آن جوابگوی نیازها و مشکلات نیست.

سید محمدکاظم نظری اظهار داشت: برخی دستگاههای اجرایی بویراحمد به لحاظ اعتباری مشکلات متعددی دارند و باید نگاه ویژه ای به آنها شود.

وی افزود: طرهای عمرانی بویراحمد بیشترین اثرگذاری را در زندگی مردم دارند و در اولویت تکمیل و افتتاح هستند.

710 میلیارد ریال اعتبار عمرانی سالجاری بویراحمد در این نشست بین 39 دستگاه اجرایی این شهرستان توزیع شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.