نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از عملیات اجرایی در کیلومتر 24 خط آهن یاسوج به اقلید خبر داد

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ غلام‌محمد زارعی در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: رشد اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر بسیار خوب بوده است که استحقاق بیشتر شدن را دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: یکی از سیاست‌های نظام ایجاد عدالت و توازن در توسعه و ایجاد شرایطی برای برخورداری همه آحاد کشور است.

زارعی ادامه داد: اگر پایه بودجه درست تنظیم شود و حق ما بر اساس نیازهای واقعی ادا شود می‌توانیم به جایگاه خوبی برسیم.

وی بیان داشت: امروزه پایه بودجه ما در جایگاه معقولی قرار گرفته و این استان در زمینه‌های مختلف در اعتبارات به خصوص در اعتبارات عمرانی خوب دیده شده است.

زارعی تصریح کرد: سهم کهگیلویه و بویراحمد در اعتبارات عمرانی در گذشته ناچیز بود که با رایزنی‌های انجام گرفته پایه بودجه ملی ارتقاء پیدا کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا افزود: سهم اعتبارات متمرکز کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته با 10 تا 12 سال گذشته برابری می‌کرد.

وی ادامه داد: اعتبارات ملی ما در سطح کشور به دو درصد رسیده که افزایش چشم‌گیری در این خصوص شاهد هستیم.

زارعی در ادامه به اقدامات انجام گرفته در طول سال جاری و سال گذشته در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: تطویل باند فرودگاه یاسوج یکی از کارهای بزرگی است که به رونق این شهرستان و استان کمک زیادی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فرودگاه یاسوج در یک زمین 400 هکتاری واقع شده است، افزود: از این پس پروازهای عصرگاهی را نیز در این فرودگاه خواهیم داشت و هواپیماهای مختلف در فرودگاه یاسوج فرود و پرواز خواهند داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا یکی از کارهای مهم را پروژه خط آهن یاسوج به اقلید برشمرد و گفت: اکنون کار زیرسازی و ابنیه در کیلومتر 24 این پروژه در حال انجام است و اولین انفجار نیز برای بازگشایی در این پروژه انجام شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته به میزان یک میلیون و 500 هزار متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت در معابر روستایی این شهرستان صورت گرفت.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.