در سال تحصیلی جدید، دو هزار دانش آموز در ۱۰ مدرسه علوم و معارف اسلامی در استان اصفهان به تحصیل می پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در حاشیه بازدید از دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کاشان اظهار داشت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، در خدمت تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در حوزه نیروسازی برای مدیریت آینده نظام است.

 حجت الاسلام رحمت الله اروجی در ادامه افزود: مدارس صدرا به مثابه شجره طیبه ای است که با توجه به اخلاص و احساس وظیفه بانیان اصلی این مدارس، اساس آن بر اساس تقوا و ریشه محکمی در مباحث فرهنگی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان هدف از تاسیس مدارس صدرا را تربیت نیروی متدین و کارآمد برای آینده نظام دانست و تصریح کرد: امروزه ما شاهد آن هستیم که نتیجه و ثمرات این شجره طیبه به معنای حقیقی کلمه در خدمت تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در حوزه نیروسازی برای مدیریت آینده نظام است.

اروجی در ادامه  عنوان کرد: در یک بررسی اجمالی درصد بالایی از فارغ التحصیلان این مدارس، شاغل در مناصب کلیدی مدیریت‌های فرهنگی و آموزشی نظام هستند.

وی افزود: جای بسیار بسیار خرسندی است که اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، 10 دبیرستان علوم و معارف اسلامی را با دو هزار دانش آموز تحت پوشش دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متولیان امور به خصوص مسؤولان آموزش و پرورش باید ضمن رصد وضعیت موجود و نقش موثری که این دبیرستان ها در تعالی مباحث آموزش، فرهنگی، تربیتی و نیروسازی داشته اند، هم افزایی خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه داشته باشند و همکاری ها در این حوزه گسترش یابد.

اروجی ضمن ابراز رضایت از عملکرد دبیرستان معارف و علوم اسلامی صدرای کاشان بیان داشت: دبیرستان معارف و علوم اسلامی کاشان نگین درخشانی در سطح کشور است که هم موجب مباهات آموزش و پرورش استان اصفهان و هم موجب افتخار شهرستان کاشان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: همه مسؤولان آموزشی و فرهنگی شهرستان با تعاون و عنایت بیشتر به این مدرسه و دانش آموزان همراهی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

مدارس معارف اسلامی صدرا از جمله موسسات آموزشی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که به صورت رایگان در رشته تخصصی علوم و معارف اسلامی در زیر شاخه ادبیات دانش آموز می پذیرد. این مدارس از سال 61 با هدف نخبه پروری دینی و تربیت نیروهای متعهد حوزوی و دانشگاهی راه اندازی شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار