رئیس انجمن سرمایه‌گذاران مناطق نمونه گردشگری کشور گفت: متاسفانه هم‌اکنون موانع زیاد سرمایه‌گذاری در کشور وجود دارد و این امر سبب ایجاد نگرانی دربین سرمایه‌گذاران شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جوادزاده در جلسه انجمن سرمایه‌گذاران منطقه نمونه گردشگری کشور در پل معلق مشگین‌شهر اظهار داشت: متاسفانه ‌هم‌اکنون موانع زیادی برای سرمایه‌گذاری در کشور وجود دارد و ایجاد بروکراسی‌های اداری انگیزه سرمایه‌گذاران را بسیار پایین آورده است و نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین راهکار توسعه سرمایه‌گذاری در کشور برداشتن موانع سرمایه‌گذاری و بروکراسی‌های اداری است٬ افزود: نیاز است در این زمینه مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را بکند تا این قوانین بی‌ربط که مانع سرمایه‌گذاری در کشور شده است برداشته شود.

رئیس انجمن سرمایه‌گذاران مناطق نمونه گردشگری کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمیسیون سرمایه‌گذاری گردشگری در کشور تشکیل شده است و نیاز است این کمیسیون نیز در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی شودتا بتوانیم با استفاده از فراکسیون مربوطه بخش گردشگری را با ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی احیا کنیم.

جوادزاده با اشاره به راه‌اندازی بزرگترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر اظهار کرد: این پروژه نمود کامل دانشمندان ایرانی بوده است که با همت بخش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در مشگین شهر راه‌اندازی شده و هم‌اکنون مشگین‌شهر به قطب گردشگری کشور تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید تمام تلاش خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام دهند چرا که تنها راهکار شکوفایی بخش گردشگری در کشور سرمایه‌گذار بخش خصوصی است که با همت انجمن سرمایه‌گذاران مناطق نمونه گردشگری کشور در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.