جاسوسی هواپیمای آمریکایی از پایگاه نظامی روسیه در سوریه

برخی سایت های غربی از جاسوسی هواپیمای گشت زنی آمریکا از پایگاه نظامی روسیه در سوریه خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سایت های غربی فاش کردند: یک فروند هواپیمای گشت زنی آمریکا از نوع "Boeing P-8 Poseidon" در نزدیکی پایگاه نظامی روسیه در ساحل سوریه پرواز کرده است.

بر این اساس، سایت های غربی نوشتند: این نوع هواپیما برای شناسایی، جستجو و منهدم کردن زیردریایی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این هواپیمای آمریکایی در نزدیک پایگاه نظامی روسیه در ساحل سوریه به گشت زنی مشغول بوده و دارای شماره شناسایی 168 761 و نشانه تماس VVPS021 بوده و ماموریتی را در شرق دریای مدیترانه انجام می داده است.

برپایه این گزارش، هواپیمای آمریکایی بر فراز ساحل سوریه از جمله نزدیک پایگاه حمیمیم روسیه و بر فراز بندر طرطوس که پایگاه نگهداری و پشتیبانی کشتی های جنگی روسیه است، پرواز کرده است.

اطلاعات منتشر شده حاکی است که پرواز هواپیماهای گشت زنی از نوع Boeing P-8 Poseidon در برهه اخیر بر فراز ساحل سوریه افزایش یافته است و به عنوان مثال، در سی ام ماه اوت گذشته یک هواپیما از همین نوع، از پایگاه سیگونلا در جزیره ساردینا با شماره شناسایی "168434" و نشانه تماس "301 VVPS" به پرواز درآمد و مدتی طولانی در نزدیک پایگاه حمیمیم و بر فراز تعدادی از کشتی های روسیه در شرق دریای مدیترانه پرواز کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
برای شناسایی
آخرین اخبار