امام جمعه موقت رشت گفت: کشور اسلامی باید قدرتمند باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

حجت الاسلام والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به مقام متقیان در پیشگاه الهی، اظهار کرد: درجات عالی تقوا در عمل صادقانه نهفته است.

وی با تسلیت شهادت امام جواد (ع) بیان کرد: امام جواد (ع) در سن هشت سالگی به امامت رسید و این امر نشان دهنده قدرت الهی است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مسلمانی زیر پرچم پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) برای ما سبب مباهات است، گفت: رفتن به نماز جمعه توفیق می خواهد زیرا نماز جمعه حج فقرا است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده پاشاکی با تاکید بر اینکه اگر می خواهید به درجه عالی تقوا برسید باید عمل صادقانه داشته باشید، ادامه داد: باید از پای منبر ها مباحث مربوط به حلال و حرام خدا را مورد استفاده قرار دهیم.

وی به عدم حضور زائران ایرانی در حج امسال توسط آل سعود اشاره کرد و گفت: این ماجرا مصیبتی است که دامن آل سعود را می گیرد و بطور یقین به سرنوشت صدام گرفتار می شوند.

امام جمعه موقت رشت تجزیه کشورهای اسلامی را یکی از اهداف استکبار جهانی دانست و گفت: قرآن می فرماید کسانی که از رفتن به خانه خدا جلوگیری کنند عذاب آنها بسیار است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.