۴۶ روستای شادگان در بخش اجرای طرح های هادی روستایی بهسازی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان گفت: جهت اجرای طرح های هادی این روستاها مبلغ ۱۱۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

آلبوغبیش افزود: این طرح ها شامل تکمیل پروژه های سال ۹۱ و اجرای پروژه های بهسازی سال های ۹۲ تا ۹۴ بوده و در این راستا ۱۳۳ هزار و ۲۸۵ متر مربع آسفالت سازی، ۲۲ هزار و ۸۲۰ متر مربع پیاده رو سازی، ۲۷ هزار و ۳۰۴ متر مکعب عملیات خاکی و ۲۰ و ۲۷۸ متر جوی و جدول اجرا شده است.

وی گفت: طی این مدت، تعداد ۸۸۶ فقره تسهیلات بانکی مقاوم سازی جذب، تعداد یک هزار و ۸۷۴ فقره سند مالکیت روستایی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان صادر و تعداد سه هزار و ۲۷۴ پرونده جهت صدور رأی سند مالکیت تشکیل شده است .

معاون فرماندار شادگان با اشاره به طرح های مشارکتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاران افزود: هم اکنون تعداد هشت پروژه مشارکتی بهسازی روستایی در بخش های تابعه با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۸۰ درصد شامل عملیات خاکی، کوپال ریزی، احداث جوی و جدول، شن ریزی و آسفالت سازی در حال اجراست و دو پروژه به طور ۱۰۰ درصد تکمیل شده اند.

آلبوغبیش گفت:بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل امور روستایی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، اجرای پروژه های مشارکتی بهسازی محیط روستایی بدون محدودیت اعتباری قابلیت اجرایی داشته و دهیاران و بخشداران می توانند در این زمینه با هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پروژه های خود را تعریف و اقدامات بعدی را انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.