مدير كميته امداد شهرستان ورامين از پرداخت بیش از 80 ميليون تومان وام بلاعوض مسکن به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

پرداخت بیش از 80 ميليون تومان وام بلاعوض مسکن به مددجویان کمیته امدادمهدی سامانی مدير كميته امداد شهرستان ورامين در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امسال بيش از يكصد فقره وام كارگشایی و اشتغال به اقشار نيازمند و مددجويان مورد حمايت كميته امداد شهرستان ورامين پرداخت شد.

مدير كميته امداد شهرستان ورامين تصریح کرد: كمك به تأمين مسكن و تلاش برای ايجاد سرپناه برای مددجويان يكي از مهمترين برنامه های اين كميته در راستای توانمندسازی خانواده های مورد حمايت است و خريد 17 واحد مسكن مددجويی ديگر نيز توسط اين نهاد در دست اقدام است.

وی با اشاره به اينكه كمك به خريد مسكن برای مددجويان در قالب پرداخت وام بلاعوض، كمك های خيرين و آورده مددجو انجام می شود، گفت: برای اين اقدام  بیش از 80 ميليون تومان وام بلاعوض به خانواده هاي مورد حمايت اين نهاد پرداخت شده است، همچنين كمك هزينه اجاره مسكن 64 خانواده مورد حمايت به مبلغ سه ميليون تومان از محل منابع امدادی پرداخت شده است.

وی به پرداخت وام بلاعوض برای مرمت و بازسازي مسكن مددجويان مورد حمايت  اشاره كرد و گفت: بیش از 850 ميليون تومان اعتبار نيز برای تعمير مسكن 47 خانواده مورد حمايت كميته امداد ورامين صرف شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار