جهاددانشگاهی شهرستان بجنورد بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی دانشجو می پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه شهرستان بجنورد گفت : در این مرکز برای دو نیمسال مهر و بهمن سال جاری دانشجوی بدون آزمون می پذیرد.

مریم یزدان‌پناه افزود : افراد می‌توانند از امروز تا 14 شهریور سال جاری برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای اطلاع از آخرین جزئیات و رشته‌های موجود این مرکز به آدرس مراجعه www.bojnourd.iastjd.ac.ir و کانال تلگرامی telegram.me/unijahadboj

کنند، گفت : این مرکز آموزش عالی در مهرماه سال جاری در چهار رشته‌ کاردانی حرفه‌ای امور بانکی، کاردانی حرفه‌ای حسابداری مالی، کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری و کاردانی حرفه‌ای حقوق ثبتی دانشجو می‌پذیرد.

یزدان‌پناه افزود : برای ورودی بهمن امسال، در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی، کاردانی حرفه‌ای بازاریابی، کاردانی حرفه‌ای حسایداری دولتی و کاردانی فن‌آوری اطلاعات، اینترنت و شبکه‌های گسترده دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی افزود: به متقاضیان وام دانشجویی، تخفیف شهریه برای نفرات اول تا سوم هر رشته، تخفیف شهریه برای نفرات برتر مسابقات ورزشی استان و تخفیف شهریه برای فعالان تشکل‌های دانشجویی اعطاء می‌شود.

دفترچه انتخاب رشته با پذیرش برای دو نیمسال مهر و بهمن 95 منتشر می‌شود و به این ترتیب دانشجویانی که بهمن ماه فارغ‌التحصیل می‌شوند از هم‌اکنون می‌توانند برای ادامه تحصیل ثبت‌نام کنند و در ورودی بهمن دانشجو شوند.

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد به‌عنوان بزرگترین مرکز علمی کاربردی خراسان شمالی با 16 کدرشته فعال است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.