اهواز؛

فعال نبودن برخی دستگاه ها دربرگزاری نمایشگاه هفته دولت

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در نمایشگاه هفته دولت باید گزارش کارها را به مردم ارائه داد،اما برخی دستگاه ها حضور فعالی ندارند.

فعال نبودن برخی دستگاه ها دربرگزاری نمایشگاه هفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرج الله خبیر در بازدید از محل نمایشگاه هفته دولت در اهواز اظهار کرد: از یک سری دستگاه هایی که در نمایشگاه مشارکت فعال نداشتند، گلایه دارم. وقتی وزارتخاته ای از مدیران اجرایی گزارش می خواهد آنها تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا آن گزارش را به نحو احسن ارائه دهند ولی در نمایشگاه هفته دولت که باید گزارش کارها را به مردم ارائه داد، برخی دستگاه ها حضور فعالی ندارند.

وی افزود: باید شرایط مناسب بهتری را برای ارائه گزارش تمامی دستگاه ها فراهم کنیم تا بتوانند اقدامات و عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

خبیر بیان داشت: دستاوردهای دولت در اقتصاد، طرح تحول نظام سلامت، ایجاد انضباط اداری و خصوصا مالی، ایجاد ثبات در بازار و همچنین گشایش روابط بین الملل خیلی خوب بود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه عمران و آبادی هم گام های بسیار خوبی برداشته که از آن جمله می توان به افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی مختلف در خوزستان با اعتبار بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

خبیر درپایان گفت: امیدوارم همچنان اقدامات بسیار خوبی صورت بگیرد تا بتوانیم پیشرفت خوبی را برای استان و کشور رقم بزنیم.

 شایان ذکراست :نمایشگاه  دولت که در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز آغاز به کار کرد روزهای 5 تا8 از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پذیرای بازدید عموم است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.