از پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان های 3روستا در دزفول به مناسبت هفته دولت، بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دزفول در آیین بهره برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت سه روستای دزفول که به مناسبت هفته دولت در محل روستای سنجر برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت تلاش کردیم تا  در راستای اجرای طرح هادی، پروژه های زیرسازی و آسفالت سه روستای سنجر، حسین کلولی و ایونی دزفول را به بهره برداری برسانیم.

ناصر ایزدی فر، میزان زیرسازی و  آسفالت روستای سنجر را ۹ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان، برشمرد و افزود: در چندسال گذشته تمام خیابان های روستای سنجر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زیرسازی و آسفالت شده اند.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات ملی و محل قیر رایگان تامین شده است، تصریح کرد: این اعتبارات ملی با همت نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی و همت سایر مسئولان  تامین شده که جای تقدیر دارد.

رئیس بنیاد مسکن دزفول همچنین در آیین بهره برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت روستای حسین کلولی نیز عنوان کرد: این پروژه در مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

ایزدی فر با بیان اینکه تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و قیر رایگان برای آسفالت خیابان های حسین کلولی هزینه شده ، یادآور شد: با این طرح جدید تمام خیابان های حسین کلولی آسفالت شده اند که قطعا با دریافت اعتبارات جدید کوچه ها و خیابان های جدید این روستانیز آسفالت خواهند شد.

وی همچنین میزان آسفالت انجام شده در روستای ایونی دزفول در بخش سردشت  را ۱۰ هزار متر مربع و با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان برشمرد و تاکید کرد: زیرسازی و آسفالت هر سه روستای مذکور در راستای اجرای طرح هادی و بر اساس اعتبارات ملی و محل قیر رایگان انجام پذیرفته است.

آیین بهره برداری از پروژه  زیرسازی و آسفالت روستای سنجر درراستای گرامیداشت مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس، در محل خیابان شهید جواد ملکی به عنوان خیابان پایلوت برای افتتاح این طرح و با حضور برادر این شهید صورت گرفت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.