ترامپ: هیلاری کلینتون دروغگو و فریبکار است

دونالد ترامپ در آخرین اظهارات خود خواستار زندانی شدن کلینتون به جرم دروغ گویی و فریبکاری شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان؛ دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار کرد هیلاری کلینتون باید زندانی شود زیرا دروغگو و فریبکار است.

دونالد ترامپ در گفتگوی اختصاصی با سی ان ان  گفت: «هیلاری کلینتون واقعا فردی متعصب است. برای روشن شدن مسئله می توان به وضع شهرهای بزرگ امریکا نگاه کرد. می توان به وضع سیاهپوستان و لاتین تبارهای آمریکا نگاه کرد. او ( کلینتون) برای سیاهپوستان و لاتین تبارها اصلا کاری نکرده است. او فقط از این سخن می گوید که برای سیاهپوستان و لاتین تبارها، کارهایی انجام خواهد داد اما در مقام عمل هیچ کاری انجام نمی دهد. سیاستهای او متعصبانه است. خود وی نیز فردی متعصب است. سیاستهای کلینتون نتیجه سالهای طولانی است. باید به وضع فقر در آمریکا نگاه کرد. فقر در آمریکا در حال افزایش است. او فردی تنبل است. وضع شهرهای آمریکایی بدتر از هر زمان دیگری در گذشته است. این وضع، ناشی از عملکرد دموکراتها و افرادی همانند او است. عملکرد کلینتون فاجعه بار بوده است. میزان فقر در امریکا چهل درصد است. پنجاه و هشت درصد جوانان سیاهپوست نمی توانند کار پیدا کنند. وضع نظام آموزشی کشور نیز فاجعه بار است. من از زمانیکه پنج سال داشتم، آنها (دموکراتها) از بهبود اوضاع در این بخشها سخن گفته اند اما عملا هیچ کاری انجام نداده اند. هیلاری کلینتون عملکرد بسیار وحشتناکی داشته است. وقتی به رسوایی ها و همه دروغها و فریبکاری های او در قضیه پیامهای الکترونیکی اش نگاه می کنیم باید بگوییم که او باید زندانی شود. هیلاری کلینتون باید زندانی شود. همه می دانند. مسئولان اف بی آی نیز می دانند. او باید زندانی شود. او سی و سه هزار پیام الکترونیکی را از بین برده است. باتوجه به عملکردی که او در این زمینه داشته است اصلا نباید نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شد و درباره وضع شهرهای آمریکا سخن می گفت.»

ترامپ در ادامه گفت: «سیاست های کلینتون فاجعه بار بوده و به ضرر سیاهپوستان تمام شده است. ما می توانیم آرای سیاهپوستان را به سمت خودمان جلب کنیم. دموکراتها در پنجاه یا شصت یا هفتاد سال گذشته اینگونه عمل کرده اند. من این مشکلات را حل خواهم کرد. اما کلینتون نمی تواند مشکل شهرهای آمریکایی را حل کند. ما مردم آمریکا با عشق بزرگ شده ایم و نه با نفرت. افرادی همانند کلینتون از سیاستمداران درجه  سه به شمار می روند. آنها فقط حرف می زنند. وضع شهرهای آمریکایی فاجعه بار است. هیلاری کلینتون فقط حرف می زند اما عمل نمی کند. برای  روشن شدن مسئله می توان به دروغها و فریبکاری ها و پیامهای الکترونیکی او نگاه کرد. او باید از خودش شرمنده باشد. او باید شرم کند که می گوید خواهان خدمت مجدد به مردم است. او چنین کاری را انجام نخواهد داد.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار