فرماندار سابق ایالت آلاسکای آمریکا گفت نیازی نیست نامزد جمهوری خواه انتخابات، مواضع تند خود را در قبال مهاجران تعدیل کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، سارا پیلین، فرماندار سابق آلاسکا در خصوص چرخش سیاست ترامپ در خصوص مهاجران، اظهار نظر کرد. دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیشتر گفت برنامه‌اش در خصوص اخراج میلیون ها مهاجر غیر قانونی در آمریکا، «قابل تعدیل» است.

پیلین در گفتگو با فاکس نیوز گفت: «ترامپ با نرمش نشان دادن بابت این مسئله، حمایت پرشوری به دست نیاورد؛ بلکه دلیل جلب حمایتش، انجام کاری است که بیشتر آمریکایی‌ها می خواهند. آن هم توقف مهاجرت غیرقانونی به آمریکا است. دونالد ترامپ درک می کند که اعمال قانون و ساخت دیوار مرزی با مکزیک، اوج خواست مردم است و اگر این کار را نمی کرد، آرای وی به شدت کاهش می یافت.»

با این که نظرات ترامپ در خصوص مهاجرت غیر قانونی تا حدی تعدیل شده، اما هنوز از برنامه ساخت دیوار در مرز با مکزیک دست برنداشته است.

پیلین امیدوار است ترامپ به تعهدات خود پایبند بماند. او می گوید: «ترجیح می دهم سیاست‌مداران به نوعی تبلیغ و به نوع دیگری عمل نکنند. ما می خواهیم بدانیم سیاست‌مداران، در مواضعی که به عنوان نامزد مطرح می کنند، روراست هستند و وقتی به ریاست رسیدند، به آن پایبند بمانند.»

فرماندار سابق آلاسکا همچنین گفت امیدوار است ترامپ بر سیاست‌هایی تمرکز کند که باعث شود مهاجران احتمالی در خصوص تصمیم برای ورود غیرقانونی به آمریکا، تجدید نظر کنند یا دست کم راه قانونی را در پیش بگیرند.

 او افزود ترامپ احتمالا موفق نخواهد شد رای افراد مستقل یا دموکرات های مردد را که با سیاست های مهاجرت او موافق نیستند، به دست آورد و به همین دلیل، نیازی نیست سیاست های خود را تعدیل کند.

پیلین گفت: «تعدیل سیاست‌های مهاجرت غیرقانونی، قرار نیست برای ترامپ حامی جلب کند. از آن مهم تر، ‌به کشور کمکی نخواهد کرد. من فقط آرزو می کنم او بر مسائلی تمرکز کند که باعث شود حمایت مهاجران قانونی را جلب کند و باعث دلسردی مردم از مهاجرت غیرقانونی شود.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار