به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، 11 طرح صنعتی و تولیدی در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، 11 طرح صنعتی و تولیدی در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در آئین بهره برداری نمادین از این طرح ها در شهرک صنعتی شماره یک سامان گفت: برای اجرای این تعداد طرح صنعتی و تولیدی، 670 میلیارد و 851 میلیون ریال هزینه شده است.

سید نعیم امامی افزود: این واحدها در زمینه تولید آب معدنی، نساجی، قند و شکر، بازیافت ضایعات فلزی و پلاستیکی، گز، روغن جلا، نبات، آبنبات، مبلمان و شکلات فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم 342 نفر در شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان و کوهرنگ را فراهم کرد.

امامی همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث فاز اول مجتمع فناوران 2 در منطقه حاج کهوا شهرکرد خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه 180 میلیارد ریال نیاز است.

به گفته وی؛ با بهره برداری از این مجتمع زمینه اشتغال 6 هزار نفر فراهم می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار