به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛مدیرکل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان گفت: نوبت دهی مجازی به رانندگان جاده ای از طریق سامانه پيامكی 10004414 مرداد امسال در پایانه بار بندرعباس آغاز شد.
مجرد افزود: در این ماه از 33 هزار و 243 نوبت اخذ شده توسط رانندگان 20 هزار و 240 نوبت به صورت مجازی و 13 هزار و 3 نوبت به صورت حضور بوده است.
وی گفت: سیستم مجازی نوبت دهی VTS پایانه بار بندرعباس موجب افزایش بهره وری در بخش و جلوگیری از تردد زائد ناوگان، ترافیک جاده ای در محورهای مواصلاتی کشور ، جلوگیری از افزایش مصرف سوخت ، معطلی و ماندگاری رانندگان در پایانه بار بندرعباس و افزایش هزینه ها در این پایانه شده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان افزود: رانندگانی که در سامانه پیامکی ثبت نام کردند دارای کارت هوشمند معتبر بوده و برای مدت زمان مشخص نوبت رزرو کردند.
مجرد گفت: این افراد می توانند در مدت زمان حداکثر 24 ساعت قبل از اخذ مجوز بارگیری به اين پایانه بار مراجعه نموده و با ارائه اصل مدارك شخص و ناوگان، اقدام به اخذ بار کنند.
انتهای پیام/ز