به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.






صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به مناسبت روز پزشک، گزیده ای از سخنان رهبر انقلاب را منتشر کرد و نوشت: دین و اخلاق دینی، روح دانش و از جمله روح دانش پزشکی است.




علی دایی نوشت: روز پزشک را به تمامى پزشکان محترم،دلسوز،فداکار و زحمت کش تبريک ميگويم




سید حسن خمینی نوشت: المپیک با همه زیبایى ها و برخى زشتى هایش به آخر رسید. تلاش ورزشکاران ما هم پایان یافت. این دوره در حالى برگزار شد که سهمیه ما در المپیک بهتر شده بود و این نشانه خوبى است بر اینکه در سطح آسیا رشد کرده ایم. ولى در سطح جهانى _اگرچه برخى حق خورى ها را شاهد بودیم_ باید بپذیریم که جایگاه ورزش ما باید در رتبه هاى بالاترى قرار گیرد. از برخى از رشته ها انتظار بیشترى داشتیم که متأسقانه برآورده نشد. البته در این میان باید به پیشرفت والیبال، ورزش بانوان و همچنین شمشیربازى و برخى بخش هاى دو میدانى و کشتى آزاد اشاره کنیم. دست ورزشکاران غیور کشور عزیزمان و مربیان خوبشان را مى فشارم و با شما در این امید شریک مى شوم که در دوره هاى آینده جایگاهى بهتر در المپیک به دست آوریم.




مهرداد بذرپاش نوشت: المپیک ریو به پایان رسید.
شاید برخی نتایج مورد پسند مردم نبود.ولی ایمان داریم که جوانان با غیرت ما تمام زحمتشان را کشیدند.
به امید پیروزیهای شیرین تر ورزشکاران عزیزمان در آینده.




تیم ملی کشورمان برای برگزاری اردوی تدارکاتی به ایتالیا سفر کرده است، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی هم در حاشیه این اردو، عکسی سلفی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.


 

کیانوش رستمی نوشت: دلیر مردمان سرزمین بیستون
من ، کیانوش رستمی فرزند ایران زمین
فرزند خاک پهلوان خیز کرمانشاه
مانند همیشه اگر افتخاری کسب نموده ام و اگر مدالی به رنگ آفتاب سرزمینم به سینه آویخته ام با دعای تک تک شما عزیزان بود و بس .
شما عزیزانی که در سرما و گرما یار و یاور من بوده اید.از فقیرترین محله های کرمانشاه بزرگ تا بالاترین آن.هر چه دارم اول از خداست و بعد از شما خوبان.و مردم ایران عزیزم
چیزی برای دست اندرکاران شهر نمانده که بخاطر آن به سمت من آمدند. آنانی که همیشه تنهایم گذاشتند.علی الخصوص در بدرقه .
و حال آنکه در بهار‌ِ پس از آن همه دشواری به پیشوازم میآیند ... به همین دلیل است كه فرزند كوچكتان بدون هماهنگی به شهر عزیزش باز خواهد گشت تا برای هیچ فردی مزاحمتی نداشته باشد . یاحق




رضا عطاران نوشت: ویشکا خانم آسایش و علی آقا شمس در پشت صحنه نهنگ عنبر 2




دیوید بکهام ستاره سابق تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید که حالا کمی از دنیای فوتبال فاصله گرفته، عکسی سلفی همراه پسرانش به اشتراک گذاشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.