اینستاگردی؛

درس زندگی یک معلول به داریوش فرضیایی/ گریم جالب کوروش تهامی/خوانندگی محمدرضا گلزار

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

مهتاب کرامتی نوشت:
يک صبح ديگه و يک مدال ديگه .كميل قاسمى تبريک.


محسن رضایی نوشت:
المپيک، نمايش زندگى فردی و اجتماعی است؛ با شكست‌ها، پيروزى‌ها، غم‌ها و شادی هايش. نتایج اما، نشان داد که باید برنامه‌ریزی جدی‌تری برای آن انجام شود.
در صحنه زندگی هم هیچ چیز را بی دلیل به فرد یا گروهی نمی دهند. برای پیروزی باید برنامه داشت و با پشتکار به تلاش مستمر و منظم پرداخت.
البته، شايد روزی ديگر به دور از ناداوری و بغض‌ها اين هماورد زيباتر شود هرچند مسئله حق خوری در مسابقات ورزشی، سال‌هاست موجب ناراحتی مردم و دلسردي جوانان ورزشكار شده است. مسئولان ورزش کشور نباید اجازه دهند جوانی که با مشکلات گوناگون ورزش کنار می‌آید ناامید شود.


داریوش فرضیایی نوشت:
زینب جان دختری مهربان با قلبی رئوف است که درس بزرگی را در زندگی به من داد :" همیشه شکر گزار باشم .


اینستاگردی


نعیمه نظام دوست:
من اسیر هرکه باشم ضامنم تنها یکیست.در کمند عشق آهوی امام هشتمم.دوستان عزیزم پیرو پست قبلی که گذاشتم و همونطور که گفتم همه جا آدم خوب و بد پیدا میشه ،من چند شب پیش که رو صحنه بودم و مشغول اجرای برنامه خیریه دیدم یکی از مسئولین آسایشگاه من و صدا کرد که یکی از خادمین حرم به دیدنم اومده ، بابت ناراحتی که تو حرم پیش اومده ،ایشون من و برای غذای حضرت دعوت کردند و من همونجا اشکم سرازیر شد و از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم ،چون امام رضای عزیزم مثل همیشه نذاشت من غمگین از اینجا برم.و ممنونم از خادمین زحمتکش و مهربونی که خالصانه در حرم خدمت میکنند و امیدوارم اتفاقهای ناراحت کننده و بد دیگه برای کسی نیوفته من این سه تا خانم رو بخشیدم و حلالشون کردم به عشق امام رضا و خادمهای دیگه اشون که مهربونند .



فلور نظری گفت:
دلم خواست بگويم ، دلم خواست يك بار ديگر با شما بگويم ، عشق بازي اين عاشقان با خدا را فراموش نكرده ايم و نمي كنيم ، همه ى ما تا ابد ، تا هميشه ، يادمان نخواهد رفت كه مديون شهدااين قهرمانان ملي هستيم شهدا و جانبازان و خانواده هاي محترمشان بر گردن همه ى ما بسيار حق دارند ، يادتان مانا ، در مسلخ عشق جز نكو را نكشند.



سوشا مکانی نوشت:
همه قدرت و توان ما از خداوند است.ما بدون او هیچ هستیم.ما بدون او فقط پوسته های تو خالی هستیم"من هایی پوچ".ولی اگر فقط او درون ما بدمد  و از طریق ما بنوازد به ترانه هایی
زیبا تبدیل خواهیم شد.خداوند رحمت و برکت  است.
خداوند لطافت است و هر چه انسان لطیف تر و مهربانتر شود بیشتر در دسترس خداوند قرار می گیرد .نور,تجلی بخش قابل روئیت خداست.

اینستاگردی

کوروش تهامی نوشت:
سلام ممنون از همراهیتون.

اینستاگردی


پرستویی نوشت:
رزمنده ای که رگ خوابش را در جبهه گم کرد.حاج رجب جانباز بیست و پنج درصد،ساکن مشهد بر اثر اصابت ترکش به سرش توانایی خواب خود را از دست داده وبا گذشت سی و سه سال هرگز نتوانسته بخوابد.


محمدرضا گلزار نوشت:
روز همگی بخیر.تمرین دیروز
اینستاگردی




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
گلزار مگه خواننده ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
سلام ،
لازم دونستم که خداقوتی به ورزشکاران عزیز اعزامی به المپیک ریو بدم ، واقعا زحمت میکشن ، عمر و جوونی و قدرت و عشق خودشونو پای ورزش و بالابردن پرچم الله و ایران زمین میذارن ، ممنونیم از همشون ، انشاا... کسانی که در راس کار در انجام امور ورزش کشور هستند با حمایت های تازه تر و امکانات بیشتر و بالا بردن روحیه ورزشکاران برای نبردهای مقتدرانه در جبهه های ورزشی ، آن را مستحکم و بی رقیب در دنیا به نمایش بگذارند .
آخرین اخبار