اینستاگردی ؛

تبریک معاون اول رئیس جمهور به ورزشکاران المپیک /وفای به عهد فریدون آسرایی/حال این روزهای رضا کیانیان

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


فریدون آسرایی به قول خندوانه ای اش عمل کرد .
وی نوشت:
امروز از صبح در زندان فردیس بودم،برای آزادی دو زندانی که یکی فردا و یک خانم که صاحب سه فرزند هست تا آخر هفته آزاد می شوند.
به دیدن خانمی که قراره قصاص بشه رفتم و قراره از فردا آخرین تلاشم را برای جلوگیری از اعدام و آزادیش بکنم.
از طرفی در جشن زندانیان شرکت کردم و برایشان خوندم و خلاصه صبحانه ونهار مهمان زندان بودم و از فردا کار اصلیم شروع می شود و واقعا هیچ کاری ثوابش به اندازه آزادی یک زندانی دربند نیست .شاد و مهربان و بخشنده باشید.


آسرایی همچنین تصویری از 20سالگی اش منتشر کردو نوشت:

اینستاگردی


سیدعلی ضـیاء مجری رسانه ملی نوشت:
ديوانه چو ديوانه ببيند خوشش آيد/مي ترسم ازآن لحظه كه ديوانه نباشي.


اینستاگردی



نعیمه نظام دوست نوشت:
ماهی سیاه کوچولو به خودش گفت: مرگ خیلی آسان می‌تواند الان به سراغ من بیاید،اما من تا می‌توانم زندگی می‌کنم. نباید به پیشواز مرگ بروم.
البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ روبرو شدم که می‌شوم مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد.
يه عكس از دوران كودكيم.

اینستاگردی


شهره لرستانی نوشت: 
بدون شرح.

اینستاگردی


محمودواعظی وزیر ارتباطات نوشت:
ديروز همراه با كاروان تدبير و اميد در شهر ياسوج و در جمع مردم خونگرم روستاي يوسف آباد مختار اين شهر حضور يافته و اينترنت 117 روستاي استان افتتاح شد.


اینستاگردی


رضا کیانیان نوشت:
اين روزهاى من.كمى خستگى، كمى دلشوره، كمى سرگردانى. يك عالمه سؤال و ...كمى مكث!


اینستاگردی


حامد بهداد در چهلمین روز درگذشت عباس کیارستمی پستی منتشر کرد.
وی نوشت نوشت:
نامه فرمان‌آرا به عباس کیارستمی: می‌خواهند مردنت را گردن خودت بیندازند!

بهمن‌ فرمان‌آرا در حالی که چهل روز از درگذشت عباس کیارستمی گذشته، نامه‌ای خطاب به او نوشته و با طعنه به وضعیت بررسی پرونده پزشکی او اشاره کرده است.
روزنامه شرق:

عباس عزیز.بارها نشسته‌ام که یادداشتی درباره آنچه بر سر تو آمد بنویسم و نتوانسته‌ام. اندوه بزرگ نبودنت من را رها نمی‌کند و نمی‌دانم که چه باید بکنم. ولی حقیقت تلخ را باید قبول کرد که تو دیگر به میان ما برنمی‌گردی.

اکنون که بيش از چهل روز از وفات تو گذشته، این نامه را برایت می‌نویسم. بررسی پرونده پزشکی‌ات بیش از مذاکرات برجام طول کشیده و به نظر می‌رسد که آخرالامر مردنت را گردن خودت بیندازند. با اینکه سال‌ها به این آب و خاک خدمت کردی، سینمای این ملک را به جهانیان معرفی کردی، با این وصف محبوب قلوب مدیران نبودی، ولی واکنش جهانی به رفتن تو همه‌شان را غافلگیر کرد.

عباس جان، آن‌قدر جای تو خالی است که اگر بخواهم سلام یک یک دوستدارانت را به تو برسانم، باید طوماری چندصد کیلومتری برایت بفرستم. ولی بگذار با شادی فراوان بگویم که فرزندانت احمد و بهمن با پیگیری پرونده‌ات روی تو و همه ما را سفید کرده‌اند.

بهمن مثل خودت پایدار و پیگیر است و زیر فشارهای زیاد رسانه‌ای و... سر خم نکرده و محکم ایستاده است. احمد هم جواب‌گوی تمام بزرگداشت‌هایی است که ناشران خارجی و مدیران جشنواره‌ها برایت تدارک دیده‌‌اند.

آخرین باری که در منزلت تو را دیدم، گفتی بهمن بدن من را شخم زده‌اند، باید فیلمی راجع به دکترها بسازم و مثل همیشه پرسیدی که کار جدیدم راجع به چیست و چه‌کار می‌خواهم بکنم و بعد کارهایی را که روی نقاشی‌های مونه، نقاش بزرگ فرانسوی، کرده بودی به من نشان دادی و بار دیگر به چشم دیدم که گرچه بدنت را شخم زده‌ بودند، ولی مغزت مثل الماس می‌درخشید و فکر هزاران پروژه‌ آینده تو را سر پا نگه می‌داشت.روحت شاد.


اینستاگردی


اسحاق جهانگیری نوشت:
در تاريخ پرافتخار و پرفراز و نشيب اين سرزمين كهن، پهلوانان همواره مورد تكريم و احترام ملت بزرگ ايران بوده اند. در فرهنگ اين مرز و بوم پهلواني با معيار و محك اخلاق سنجش مي شود نه با برد و باخت در صحنه رقابت و يا كسب مدال. محبوبيت پهلواناني همچون پورياي ولي و جهان پهلوان تختي نزد ملت ايران مؤيد اين مدعاست.
اين روزها كه جهان شاهد برگزاري رقابت هاي ورزشي المپيك ريو است، چشم ملت ايران به هنرنمايي قهرمانان غيرتمند كشور دوخته شده است. اگرچه تاكنون در رشته هاي مختلف ورزشي به رغم تلاش تحسين برانگيز، عده اي از ورزشكاران خوب كشورمان همچون پهلوان عزيز حميد سوريان در اين مسابقات رقابت را واگذار كرده اند اما این اتفاق، چيزي از شايستگي ها و توانمندي هاي ذاتي اين قهرمانان سرافراز ميهن مان كم نمي كند و بدون ترديد ملت قدرشناس ايران هيچگاه افتخار آفريني هاي آنان به ويژه اين كشتي گير فرنگي كار با اخلاق را از ياد نخواهند برد. 
ضمن تبريك به آقايان كيانوش رستمي، سهراب مرادي و سعيد عبدولي، انتظار داريم ساير ورزشكاران حاضر در اين رقابت ها با سخت كوشي و حميّت خود موفق به كسب مدال و جايگاه قهرماني شده و دل ملت قدردان ايران را شاد كنند. براي همه ورزشكاران كشورمان كه در ميدان هاي ورزشي و در ادوار مختلف افتخارآفريني كرده اند به ويژه براي ورزشكاران حاضر در رقابت هاي المپيك ريو آرزوي موفقيت و سربلندي مي كنم.


اینستاگردی



بهنوش بختیاری نوشت:
آغاز پيش فروش بليط هاى " من " در پرديس كوروشپيش فروش بليط هاى فيلم سينمايى "من" ساخته سهيل بيرقى در فاصله ٥ روز مانده به اكران در پرديس كوروش آغاز شد.
اكران "من" از روز چهارشنبه ٢٧ مردادماه در سينماها آغاز مى شود. همچنین برای پیش خرید بلیط می‌توانید به سایت مراجعه نمایید.
پوشیدن تی شرت های فیلم "من" این روزا توسط مخاطبان.فیلم "من" اولین تجربه کارگردانی سهیل بیرقی است که نخستين بار در جشنواره فيلم فجر سال گذشته به نمايش درآمد.
همچنين به تازگى ليلا حاتمى براى بازى در اين فيلم تنديس بهترين بازيگر را از جشن روزنامه سينما دريافت كرد.لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری و مانی حقیقی در فيلم "من" به ايفاى نقش پرداخته اند.
بیرقی تاکنون مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان فیلمسازانی چون عبدالرضا کاهانی، واروژ کریم مسیحی،حسن فتحی،بهرام توکلی، رسول صدر عاملى بوده است.


اینستاگردی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار