اینستاگردی؛

مصدق از نگاه تخت روانچی /دلتنگی برزو ارجمند برای پدرش/دیدار ایرج نوذری از کودکان بی سرپرست/سلفی طارمی ودوستانش

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:
در دیدار با استاندار گیلان؛حضور قوی و مستمر زنان در بهبود باورها و نگاه‌های اقشار جامعه نسبت به توانمندی زنان تأثیر بسزایی داشته است.



مجید تخت‌روانچی دیپلمات ایرانی، معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه نوشت:
نامش.نه بر خیابانی هست ونه بر کوچه ایی ونه حتی بر بن بستی!ولی نانش.هم بر سفره من،هم بر سفره تو،و حتی بر سرِ سفره دوستنانِ ما حاصلِ سالها، صد خونِ جگر خوردنِ اوست!



داریوش فرضیایی نوشت:
ازم نخواه با تو بمونم /تو هيچي از من نمی دونی /اگه بگم راز دلم رو /تو هم کنارم نمی مونی "
ناصر جان .تو هرگز از یادها و قلبها پاک نخواهی شد .خاطرات دوستی با تو یکی از زیباترین فصلهای زندگی من است .روحت شاد رفیق عزیزم .



برزو ارجمند نوشت:
دلتنگم.انوشيران ارجمند.


لینداکیانی نوشت:
مراسم رو نمايى از محصولات جناب خان.اگه رو دفتر و مداد و پاكن بچه هامون عكس جناب خان باشه كه نشونه ى باحالى و سرزندگيو و رو راستى و معرفت و مهربونى و هوش و سواد بهتر از صدتا قهرمانيه كه هم اونها فرهنگ ما رو نميشناسن هم ما فرهنگ اونها رو.



محسن افشانی نوشت:
برو بالا، از ارتفاع نترس.تهِ تهِش خدايى هست كه حواسش باشه با كله نياى زمين!
پ ن: والا. خب يارو تا وقتى حركتى نكنه مطمئنا ضربه اى هم نميخوره! بعد افتخار هم ميكنه. دوست عزيز اگه واست اتفاق مثبتى نيفتاده چون حركتى نكردى! توكل كن، استارت بزن، حتى اگه ضربه هم بخورى بهتر از انجام ندادنشه.يه بزرگى ميگه بذار حسرت انجام كاراى خوبى كه توش اشتباه كردى رو بخورى!اين بهتر از اينه كه حسرت اينكه چرا انجامشون ندادى رو بخورى.




پرستو گلستانی نوشت:
بیست و هشت مرداد هزار و سیصد پنجاه و هفت.



مهدی طارمی نوشت:
با داداشیا.

اینستاگردی


بیژن بنفشه خواه نوشت:
همدان، لالجین، عکاس: علی بیات.دوستان سلام، تعدادی از دوستان گله کردند که ما در برنامه چرا کوزه شکستیم؟ میخواستم خدمتشون عرض کنم که ما هم دوست نداشتیم بشکنیم ولی چیکار میشه کرد؟ فیلمنامه و خواست کارگردان این بود، در تلویزیون و سینما اتومبیل و هواپیما و خونه و پمپ بنزین و خیلی چیزهای دیگه رو نابود می کنند... دیگه اینکه این دوستان توجه نمی کنند که هدف این کار غیر از سرگرمی چیه؟ تبلیغ برای همدان و لالجین و هنر سفالگری و صنایع دستی بود و نشون دادن زحمت زیادی که برای یک کوزه، توسط استاد هنرمند کشیده میشه. در ضمن اساتیدی که این کوزه ها رو با هنرمندی درست کرده بودند در جریان کار بودند. 
افسوس که فقط و فقط شکسته شدن کوزه به چشم بعضی از دوستان اومد و ابعاد دیگه دیده نشد. در آخر تشکر میکنم از دوستانی که تشویقمون میکنند و به ما دلگرمی میدن و دوستانی که منطقی انتقاد میکنند. همین گله ها و نارضایتی هاست که سانسور رو بوجود میاره. ارادتمند و مخلصم.


ایرج نوذری نوشت:
مشهد/کودکان بی سرپرست.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۵
ايول به آقای تخت روانچی که یاد کردن از اون پیر اهل دانش که دست استعمار رو از ایران کوتاه کرد