رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نتایج مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات مدیحه سرایی، همخوانی و ابتهال را اعلام کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات مدیحه سرایی، همخوانی و ابتهال در بخش خواهران و برادران خاطرنشان کرد: این مرحله از مسابقات با حضور 40 گروه مدیحه سرایی (در بخش برادران) و 25 گروه (در بخش خواهران )و23 اثر ابتهال برادران  از 28 و 29 مرداد ماه برگزار شد.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی افزود: داوری این مرحله از مسابقات در بخش برادران توسط 10 نفر از اساتید و در بخش خواهران توسط 6 نفر از اساتید داور انجام شد.  

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور با اشاره به اینکه مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات مدیحه سرایی، همخوانی و ابتهال همزمان با سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اواخر مهرماه در گیلان برگزار خواهد شد اظهار داشت: نتایج مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه سرایی، همخوانی و ابتهال براساس رای هیئت داوران، به شرح ذیل است.


گروههای برتر مدیحه سرایی وهمخوانی قرآن کریم بخش برادران :
نتایج مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی، همخوانی و ابتهال اعلام شد


گروه‌های برترمدیحه سرایی وهمخوانی قرآن کریم بخش خواهران :
نتایج مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی، همخوانی و ابتهال اعلام شد

نفرات برتر ابتهال:
نتایج مرحله مقدماتی مسابقات مدیحه‌سرایی، همخوانی و ابتهال اعلام شد




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار