معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: قرار است هزینه گندم خریداری شده از کشاورزان استان اردبیل تا ۱۵ شهریور به آن‌ها پرداخت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اصغر پرتوی افزود: امسال بیش از 550 هزار تن گندم از کشاورزان توسط سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و سازمان غله خریداری شد که مدیریت یکپارچه عملیات نظارتی در این‌باره قابل تحسین است.

وی افزود: قرار است هزینه گندم خریداری شده از کشاورزان استان اردبیل تا 15 شهریور به آن‌ها پرداخت شود و مدیریت صحیح دستگاه‌های ناظر امری قابل توجه و حائز اهمیت است چرا که این امر سبب یکپارچگی و برنامه‌ریزی درست خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: سد خداآفرین یکی از پروژه‌های مهم و عظیم استان اردبیل و کشور است و خوشبختانه با توجه به سرمایه‌گذاری‌های عظیم و بی‌نظیر در بخش کشاورزی تاکنون در هیچ یک از پروژه‌ها تا این حد سرمایه‌گذاری نشده است و قرار است در آینده بیش از 1.4 میلیون تن به تولیدات کشاورزی استان اردبیل اضافه شود.

پرتوی بیان کرد: زمینه‌سازی لازم برای پروژه مهاجرت معکوس کشاورزان از شهرها به زادگاه در دستور کار قرار گرفته است و اجرای این پروژه امری لازم و ضروری است و قرار است 15 هزار میلیارد ریال در سه سال آینده به این بخش اختصاص داده شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با اینکه استان اردبیل مساحت 1.9 صدم کشور را دارد ولی با این حال 4 درصد تولیدات کشاورزی کل کشور را به خود اختصاص می‌دهد و ما امیدواریم در سال‌های آینده و با عملیاتی شدن پروژه‌های در دست اجرا شاهد پیشرفت در تمام زمینه‌ها به ویژه بخش کشاورزی باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.