استاندار اردبیل گفت: ورزش توانسته در توسعه استان نقش آفرینی کند و می تواند بعنوان محور توسعه در اقتصاد این استان هم موثر واقع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش با بیان اینکه توسعه ورزش مستلزم هماهنگی و همدلی است افزود: رویدادهای ورزشی که اتفاق افتاده و ورزشکارانی که در ورزش افتخارات کسب کردند، نشان می دهد که استان اردبیل در ورزش قابلیت و استعداد فراوانی دارد و جوانان استان بهتر از گذشته توانسته در میادین حضور یافته و افتخار کسب کنند .

وی برگزاری همایش پیاده روی 70 هزار نفری ، مسابقات والیبال وصعود کوهنوردان هفت کشور به سبلان را یادآور شد وافزود: این مسابقات توانمندی جوانان ورزشکار اردبیل را به جهانیان نشان می دهد.

استاندار اردبیل گفت: این استان پایه ورزشی خوبی دارد، در میدان های ورزشی قهرمانی مقام خوبی آورده و حتی اخیراهم که تیم والیبال از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک صعود کرده خود افتخار بزرگی است .

خدابخش به بزرگداشت 184 شهید ورزشکار دراستان اشاره کرد وگفت: برای گرامیداشت یاد وخاطره این شهدا 26 مهرماه به اتفاق مسئولان با خانواده این شهدا دیدار خواهیم کرد .

وی به گله مندی جوانان از نبود نماینده اردبیل در مسابقات المپیک برزیل اشاره کرد وگفت: گلایه این جوانان بحق است انشاالله در دوره های بعدی باید کاری کرد ورزشکاران اردبیل در المپیک حضور داشته باشند .

وی اعزام چهار نفر از ورزشکاران اردبیل به پارالمپیک را یادآور شد وافزود: برای استان افتخار است که چهار نفر ورزشکار علی رغم محدودیت جسمی به پارالمپیک اعزام شوند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.