تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه «مهر درخشان» حرم مطهر رضوی، گفت: حمایت از تولید ملی وظیفه قانونی و اخلاقی تمامی دولتمردان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در بازدید از نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نوشت افزار ایرانی اسلامی تصریح کرد: ، تولید ملی، زیربنای اقتصاد مقاومتی است و سخن گفتن از اقتصاد مقاومتی بدون توجه به تولید ملی و مبارزه با قاچاق، راه به جایی نخواهد برد و تا زمانی که تولید ملی قدرت نیابد، اقتصاد مقاومتی پانخواهد گرفت.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، گفت: تمام دولت مردان به حکم الهی، قانونی و اخلاقی موظف به مبارزه مستمر با قاچاق کالا هستند، زیرا تولید ملی بدون جلوگیری از قاچاق کالا امکان‌پذیر نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: در تمامی نمایشگاه‌ها و سمت گیری‌های اقتصادی دولت باید همواره توجه به تولید ملی مد نظر و در اولویت باشد.

وی ابراز کرد: دستگاه‌های دارای مسئولیت مانند سازمان ملی استاندارد وظیفه دارند در بخش‌هایی که تولید ملی از مرغوبیت لازم برخوردار نیست، ورود یافته و تولیدکنندگان را موظف به تولید کالایی با کیفیت بالا کنند، تا مردم دیگر رغبتی برای خرید کالاهای خارجی نداشته باشند.

تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور همت و نگاه کلان را می‌طلبد. هنگامی که ایران اسلامی می‌تواند در بسیاری از حوزه‌ها خودکفا باشد، این خوب نیست که به بازاری برای عرضه محصولات خارجی تبدیل شود.

نخستین نمایشگاه «مهر درخشان» با هدف عرضه کالای فرهنگی برای خانواده ایرانی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش های آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 17:30 تا 22:30 از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.