بندرعباس؛

ضرورت برخورد با قاچاقچیان کالا

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: برخورد جدی با غارتگران بیت المال و قاچاقچیان کالا باید در اولویت کارهای دولتمردان قرار بگیرد.

ضرورت برخورد با قاچاقچیان کالابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ حجت الاسلام سید عباس تقوی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب درباره برخورد جدی با فیش های نجومی برخی مسئولان و مقابله با قاچاقچیان کالا افزود: این موضوعات  وظیفه مسئولان را در قبال مردم بیشتر می کند و آنها باید هر چه سریعتر به این دومقوله بپردازند.
وی همچنین به نشر فایل صوتی در یکی از رسانه های بیگانه اشاره کرد و از دستگاه قضا خواستار برخورد جدی با عاملان آن شد.
امام جمعه موقت بندرعباس به کودتای 28 مرداد اشاره کرد و افزود: نپرداختن برخی روزنامه ها به این حادثه بزرگ نشان دهنده خیانتی بزرگ به مردم انقلابی است .
حجت الاسلام تقوی گفت: ما به هیچ وجه به امریکا و انگلیس ودیگر کشورهای استکباری اجازه دخالت در امورکشور نمی دهیم.
وی با گرامیداشت روز جهانی مسجد از مردم خواست که اجازه ندهند مساجد در دست گروه خاصی باشد و افزود: روحانیون با استفاده از ابزارها و سبک های جدید باید ارتباط بیشتری با جوانان برقرار کنند.
خطیب جمعه بندرعباس با گرامیداشت روز پزشک از جامعه پزشکان تقدیر کرد و گفت: خدمات دولت در بخش درمان امیدی تازه را به جامعه بازگرداند.
حجت الاسلام تقوی همچنین با گرامیداشت هفته دولت از زحمات دولتمردان تشکر کرد و افزود: مسئولان باید خدمات خودشان را با ارائه گزارشی جامع به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی از مسئولان خواست تا از تخریب دولتهای قبلی نظام بپرهیزند و عملکرد آنها را زیر سوال نبرند.
امام جمعه موقت بندرعباس گفت: از ورزشکاران دلاور کشورمان که حقشان در المپیک ضایع شده قدردانی می کنیم اما باید در ورزش کشور بازنگری شود تا شاهد این دست حوادث نباشیم.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.