شهروندان گرسنه ونزوئلا پس از ورود به باغ وحش یک اسب را قصابی کردند! +عکس

با ادامه بحران اقتصادی ونزوئلا در ماه های اخیر، حیوانات باغ وحش های ونزوئلا یا به سرقت رفته یا از گرسنگی تلف شده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، ونزوئلایی هایی که در کشور خود به گرسنگی و کمبود مواد غذایی مبتلا هستند، مخفیانه وارد یک باغ وحش در کاراکاس پایتخت این کشور شدند، یک اسب سیاه را از محوطه اش بیرون کشیدند و آن را تکه تکه کردند. این اقدام در اواخر ماه گذشته و در ساعات اولیه صبح رخ داد.

گروهی از مردم، با استفاده از تاریکی شب، مخفیانه وارد پارکی دولتی شدند و این اسب را گرفتند. اسب، تنها نمونه از نوع خود در این باغ وحش بود. سپس اسب را به مکان خلوتی بردند و در دم قطعه قطعه کردند. 

صبح 25 جولای که نگهبانان باغ وحش سر پست خود حاضر شدند، فقط دنده ها و سر اسب برجای مانده بود. 

این اسب، اولین حیوان قربانی کمبود غذا در ونزوئلا نبود. گفته می شود خوک های ویتنامی و گوسفندان نیز در اوایل ماه جولای از همان باغ وحش به سرقت رفته اند. 
اوایل ماه میلادی جاری، مارلین سیفونتس، رهبر اتحادیه کارکنان پارک های دولتی که مسوول باغ نیز هست گفت 50 حیوان این باغ وحش طی شش ماه گذشته از شدت گرسنگی تلف شده اند. 
او گفت حیوانات شامل خوک ویتنامی، خوک خرطوم دار، خرگوش، و پرندگان بودند که به مدت دو هفته هیچ چیز نخورده بودند. اخیرا کارکنان نگران پارک به شیرها و ببرها، انبه و کدو تنبل داده اند تا جبران کمبود گوشت شود و فیل نیز به جای غذای عادی خود، از میوه های استوایی تغذیه می کند. 

بیرون از پایتخت، وضع از این هم بدتر است. در پارک لا لاگونا در ایالت غربی تاچیرا، مسوولان پارک مجبور شده اند برای به دست آوردن میوه، سبزی و گوشت برای حیوانات، به جستجوی کمک مردم بروند. 

سه حیوان در ماه می در پاراگوانا در شمال غربی شبه جزیره فالکون جان خود را از دست داده اند. کارکنان باغ وحش آن جا تصمیم دارند چند حیوان از جمله خرس عینکی بسیار آسیب پذیر را به باغ وحش دیگری در ایالت مریدا منتقل کنند. در حال حاضر، شش خرس باغ وحش، فقط نیمی از جیره مورد نیاز روزانه خود را دریافت می کنند. 

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور، سخت در تلاش است کشور خود را سر پا نگه دارد. این کشور درگیر غارت، شورش، کمبود غذا و دارو است. دوره سه ماهه منصب او، سراسر افت اقتصادی کشور و تورم شدید را در پی داشته است و علاوه بر کاهش ارز کشور، رکود شدیدی نیز اقتصاد را فرا گرفته است. 

شهروندان گرسنه ونزوئلا پس از ورود به باغ وحش یک اسب را قصابی کردند! +عکس

شهروندان گرسنه ونزوئلا پس از ورود به باغ وحش یک اسب را قصابی کردند! +عکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
من نمیدونم هرچی تو کشور تو دنیا تو کهکشانها و..... پیش میاد البته از نوع منفی میگن مقصرش احمدی نزاده .ینی حالا وضع حال کشور خیلی بهتره از سه سال پیشه ینی اقتصاد شکوفا شده تورم نیست کار فراوونه ....خسته نشدید از بس مقصر همه چیزو گردن این اقا میندازید والا خجلت داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
خبر صحت ندارد .از قصابی های ما گوشت خرکشف میشود.ایا ان ملت هم نسبت به ما همین نظرات رادارند؟ما ملت متمدنی هستیم!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
هرگاه حکومت نا کارامد وملت تنبل بشود نتیجش فقر وهرج ومرج است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
با سلام وخشته نباشید.
در چهار ماه گذشته در اذربایجان شرقی خصوصا در شهرستان اهر کشته های جاد ه ای زیاد از حد شده متاسفانه مسعولین به این مورد دقت زیادی نمی کنن تقسیر را گردن جاده های باریک و پر پیچ و خم میگذارن. لطف کنید در مورد ان مطلب گذارشی تهیه کنید .
با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
ربطش به این قضیه چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
دولت هایی که تعامل با دنیا را بلد نیستند مردمش باید اسب یا فیل بخورند
Seychelles
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
سلام. لطفا طرفداري نكنيد. واقعا احمدي نژاد اگر چهار سال ديگه ميموند ما به اين وضع نميرسيديم؟ واقعا چاوز اين كارو نكرده با اينا؟ خداييش مراقب باشيد از كيا حمايت ميكنيد.وضعمون غير قابل برگشت نشه واسه سود ١٠ نفر يه ملت نابود نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
مردم ایران درس عبرت بگیرند وخدارا شکر کنند چون سی وپنج سال است که ایران ازطرف دشمنان خود مثل آمریکا وغرب وبعضی از کشورهای منطقه وتعدادی وطن فروش در داخل مورد تحریم جنگ احتکار و....... شده وهیچگاه یک ایرانی مشکل پیدا نکرده وبه خوبی زندگی خودرا سپری کرده اند واگر هم در بعضی از مواقع کم وزیادی بوده یا ازطرف بعصی سودجویان بوده ویا عدم مدیریت دولت ویا غرغر کردن الکی از طرف بعصی از مردم واین هم به برکت خون شهدا رهبری انقلاب ودعای بعضی از افراد مخلص وواقعا متدین کشور بوده ونزوایلا شش ماه ندشده که نفت باقیمت پائین می فروشد مردم دارند هم دیکر را می خورند ما خدا می داند چقدر اصراف می کنیم در مراسمها مهمانی ها باز ناشکری هم می کنیم ناشکر نباشید خدار را شکر کنید که خدا با ماست ما رهبر عزیز داریم امام زمان داریم شهید داریم دزها سودحوها دشمنان هیچ غلطی نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
+ عکس؟

پسس عکس کو؟؟؟
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
موافقم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
باید اقتصاد مقاومتی رو اجرا کنند.
متاسفانه رهبر خردمند ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
زمانی دل می دادیم و قلوه می گرفتیم !!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار