تصادف دلخراش موتورسیکلت با عابر پیاده و گیرکردن عابر زیر محورهای پراید در محور قوچان - چناران دو کشته برجای گذاشت.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، از وقوع یک فقره تصادف هولناک در محور قوچان – چناران خبر داد که منجر به فوت دو نفر شد.

سرهنگ قربان صنعتی، گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور قوچان به چناران به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، بلافاصله تیمی از کلانتری ۱۱ به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت با مردی ۳۸ ساله که در حاشیه جاده آسیایی به‌صورت پیاده درحرکت بود، برخورد کرده و عابر پیاده به وسط جاده پرت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در همان لحظه یک دستگاه پراید که در همان مسیر درحرکت بود با عابر پرت شده به وسط خیابان برخورد می‌کند و مرد ۳۸ ساله در زیر محورهای پراید گیرکرده و مسافتی حدود ۳۰۰ متر، بر روی آسفالت کشیده شده است.

صنعتی بابیان اینکه عابر در دم فوت کرده و جسد وی با کمک جرثقیل از زیر خودرو بیرون آورده شده است،خاطرنشان کرد: راکب ۳۵ ساله موتورسیکلت نیز پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار بیان داشت: هر دو وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.