مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت:یک سوم مدارس استان زنجان غیراستاندارد است و این اداره نسبت به نوسازی مدارس تاکید جدی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛عسگری افزود: اجرای طرح نصب سیستم گرمایشی استاندارداز سال ۹۱ شروع شده وطی این بازه زمانی تاکنون ۳۱۰ فضای آموزشی در زنجان استاندارد سازی شده است.

وی ادامه داد :مدارسی در استان وجود دارد که در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه ایمنی کافی ندارند و در این راستابرنامه هایی در خصوص ایمن سازی مدارس غیر ایمن وجود دارد و اقداماتی هم در سالجاری انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: با اجرای طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی تمام بخاری‌های نفتی چکه‌ای جمع‌آوری‌شده و بخاری غیراستاندارد در مدارس استان زنجان وجود ندارد

عسگری با اشاره به وضعیت سیستم‌های گرمایشی مدارس زنجان، افزود: سیستم گرمایشی ۱۶۰باب مدرسه طی سال گذشته استانداردسازی شده است.

وی با بیان اینکه استانداردسازی سیستم گرمایش ۴۶۰ کلاس درس طی سال گذشته در استان زنجان انجام شد، تأکید کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی هر سال در استان و به تبع در کشور اجرا می‌شود و این اداره کل همه مدارس شهری و روستایی استان را به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.