مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) لرستان گفت: 6 هزار و 700 دانشجو تحت پوشش این نهاد حمایتی دراین استان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جاسم محمدی فارسانی در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی لرستان اظهار کرد: این نهاد در جهت شناسایی و رفع فقر و محرومیت در زمینه های آموزش های پایدار سازی و توانمندسازی ظرفیت خوبی را دارد اما باید نگاه خود را به مسائل مددجویان و آموزش های ارائه شده به آنان باید دقیق و علمی تر باشد .
وی افزود: از این تعداد دانشجو حدود 500 نفر آنها در دوره های تحصیلات تکمیلی مشغول بوده و هدف امداد استفاده از ظرفیت مددجویان تحصیل کرده است.
مدیر کل کمیته امداد لرستان بیان کرد:دانشجویان با ارائه ایده و فکر خوب توان ایجاد و هدف امداد نیز استفاده از توانایی ها و ظرفیت های نخبگان تحت حمایت است.
محمدی فارسانی اضافه کرد: در مرکز جهاد دانشگاهی استان لرستان در سال گذشته ، 613 مددجو و 537 نفر از پرسنل از آموزش های علمی بهره مند شدند.
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: برنامه یزی لازم برای انجام فعالیت های با هدف توانمندسازی مددجویان در دستورکار جهاد دانشگاهی قرار گرفته ومددجویان کمیته امداد ایده های خود را در جهاد دانشگاهی مطرح و ازحمایت های خدماتی و مشاوره ای رایگان بهره مند شوند.
سید نادر دهقانی الوارافزود: طرح کشت گیاه استویا آماده شده که این گیاه بدون عوارض و قدرت شیرینی آن از شکربیشتر است و دارای درآمد زایی بسیار خوبی دارد ودانشجویان تحت حمایت کمیته امداد می توانند در زمینه کاشت، داشت و برداشت تحصیل کنند.
وی اظهار کرد:همچنین طراحی لوازم تزئینی منزل از جمله فعالیت های دیگر جهاد دانشگاهی در زمینه ایجاد شغل برای مددجویان امداد است.
رئیس مرکز جهاد دانشگاهی استان اضافه کرد: جهاد دانشگاهی لرستان آمادگی لازم رابرای همکاری با کمیته امداد و آمایش مددجویان را داشته و دانشجویان این مرکز در جهت الکترونیک کردن پرونده های مددجویان نیز با ارائه طرح هایی آمادگی مشارکت با امداد را دارد.
 
انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.